17 personen bekijken dit hotel
Westin.com
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.comUS$ 388
travelup.comUS$ 388
Hotels.comUS$ 388
Beoordeeld op 6 september 2017

Een top hotel op een mooie locatie in New York. Een gratis upgrade gekregen naar een hoekkamer welke ook nog ruimer was.Time Sqaure op loopafstand alsook het busstationwelke aan de overkant van het kruispunt ligt. Prima service!!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 27 maart 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, centrale ligging. Dicht bij central park & Broadway.
Echter wel alle mensen in het hotel vragen constant om fooi (tip).
Als je bereidt bent dit te doen dan is alles goed, anders niet.
Beter een ander hotel kiezen!

Datum van verblijf: maart 2017
JessieTS, Assistant to the General Manager van The Westin New York at Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2017

Dear Paul, it is disappointing to learn that your expectations were not met. We hope you will give us another try by returning again to The Westin New York at Times Square. Contact us when you reservation is booked and we will do all possible to coordinate a much better experience.

Be well,
Jessie
YourWestinTSqExperience@westin.com

Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Op de 44e verdieping geweldig uitzicht. Grote kamer met 2 x 2 persoons bed. Goede bedden, ruime badkamer en veel opbergruimte. Locatie midden in New York. Vriendelijk personeel.
Groot hotel maar geen herrie ook niet van buiten. Wij komen terug!!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor een bliksembezoek gebruik gemaakt van dit hotel. De eenpersoonskamer was klein maar ruim genoeg voor mij en mijn reistas. Prima sanitair en lekker bed. Geen uitzicht behalve op de luchtkoker maar wie gaat er in New York nou op zijn hotelkamer zitten? De centrale lokatie is perfect en prijs/kwaliteit dik in orde.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
JessieTS, Assistant to the General Manager van The Westin New York at Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Hi Sander ~ thank you so much for providing your feedback regarding your stay. We can't wait to welcome you back again soon.

Be well,
Jessie
YourWestinTSqExperience@westin.com

Beoordeeld op 8 juni 2016

Ben hier in april 2016 voor een kleine week geweest. Het is een functioneel hotel, op een goede stek waar je als zakenreiziger prima uit de voeten kunt. Het is leuk om hier in de buurt van de goedkope leenfietsen gebruik te maken om de stad te verkennen. Prima stek voor Times Square en Broadway. Waar ik echter niet kan begrijpen is dat voor het dure ontbijt men niet in staat is om een cappucino te maken. Dat terwijl de helft van de gasten hier om vraagt. Daarnaast is de ontbijtruimte veel te klein voor de hoeveelheid gasten die het hotel heeft.

Kamertip: Onderhandel over de prijs als je langer wil/moet blijven
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken