Beoordeeld op 22 oktober 2018

Hotel met een ideale ligging , dicht bij Metro /Bus en Time Square op 5 minuten lopen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooie slaapkamer met twee goede bedden.
Als je een mooi centraal startpunt wilt hebben voor een aantal dagen in New York, dan is dit hotel zeker een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen hotel. Proper , vriendelijk personeel. Zeer goede bedden. Wij hadden een kamer met 2 dubbele bedden en enige reden waarom deze waardering 4 en geen 5 sterren heeft is dat dubbel bed net te klein is voor 2 volwassenen. Wel voor bv 2 kinderen. Voor de rest niets op aan te merken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Derde keer in New York voor ons. Steeds heel goede hotels gehad, zeer vriendelijk personeel.
Net daarom was dit hotel voor ons een heel grote stoorzender.
Wij hadden problemen met de bagage toen de van de luchthaven kwamen en ze wouden ons zelfs niet helpen om een nummer te zoeken of de maatschappij even op te bellen.Een verwelkoming kon er niet af, wanneer je hulp vroeg om ergens heen te gaan of info te krijgen was alle moeite te veel en de rollende ogen en zucht kreeg je er gratis bij!
Wanneer we op de laatste dag onze bagage wouden stockeren omdat we een latere vlucht hadden begon de heer gewoon tegen ons te roepen dat onze bagage ‘te los’ was en dat we deze zeker gingen verliezen in hun bagageruimte. Heel onbeschoft!

De airco in de kamer kan niet geregeld worden, het is er onvoorstelbaar warm! Het ontbijt is 48 dollar en je hebt eitjes, spek en brood. Heel miniem voor zoveel geld!
Ze zenden heel vriendelijk een bericht of alles oké is. Wanneer je een opmerking geeft zeggen ze dat dit in orde komt maar dit is zeker niet waar.

Grote plus voor de ligging en de heel mooie kamers! Bravo voor de kuisploeg!

Jammer voor hun, groot drinkgeld misgelopen en ook 2 klanten kwijt. Alsook zal dit hotel nooit aangeraden worden door ons! Nul komma nul service! Jammer dat je er dan zoveel geld voor betaald!
Dit zijn we niet gewoon van New Yorkers!

Datum van verblijf: februari 2018
TeamConcord, Manager van Hilton Garden Inn New York Times Square North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2018

Dear Stephanie B.,

Thank you for your review, which was extremely concerning to us. We apologize for the fact that we did not provide you with the outstanding service you should always expect from us. We hope you will give us another opportunity to welcome you back and experience our hotel as you should have on this visit.

Gwen D. Lytle, CHA
General Manager

Beoordeeld op 6 november 2017

Een zeer goed hotel met vriendelijk personeel.
Vooral Franklin en Pascali waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Hier zit je op 500 meter van Times sq en 300M van de metro.
Kamers zijn groot genoeg en badkamer is zeer proper met een mooie douche.
Er zijn 55 kanalen op TV dus wie eens een avondje rustig tv wenst te kijken heeft hier alle mogelijkheden.Liften zeer snel.
Kortom een aanrader.

Kamertip: Wij zaten op het 21ste (hoogste) en hoorden de airco goed draaien maar was dit na 2 dagen reeds gewend.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week hebben wij hier 3 nachten verbleven en het is een heerlijk hotel! Het hotel is goed gelegen, dichtbij de bezienswaardigheden. Kamer is groot genoeg voor 2 volwassene en 2 kleine kinderen. Alles is modern ingericht en ziet er fris uit. Personeel is ook erg vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
TeamConcord, General Manager van Hilton Garden Inn New York Times Square North, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Dear Bas R

Thanks so much for your gracious review of our hotel! We are delighted you enjoyed your stay, especially our well-appointed rooms and our friendly team members. Your feedback shows that we are meeting our goals of service excellence and we truly appreciate you taking the time to share your experience. Thank you for your recommendation! From all of us at Cambria Hotel & Suites - New York Times Square, it was our pleasure to be of service and we hope to welcome you back soon!

Best,

Gwen D. Lytle, CHA