20 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Riu.com
10% voor leden van RIU Class
ZenHotels.com
Beoordeeld op 13 november 2023

De capaciteit van de eetzaal is niet groot genoeg voor de grootte van het hotel.
In de lobby wachtrijen van tientallen meters. Als je denkt we zijn er, volgt nog een lange wachtrij naar de lift.
Uit de lift volgt de volgende wachtrij voor de ontbijtzall.
Nog nooit meegemaakt, dit.
Het ontbijt was ok.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 23 september 2023 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een schitterende liging in Manhattan.
Maar er zijn ook wat minpunten:
- geen toiletten in de lobby, waardoor je iedere keer toelating moet vragen aan het niet altijd vriendelijk personeel om af te dalen naar de kelderverdieping;
- veel te kleine ontbijtruimte, waardoor je ´s morgens al in de file moet staan....; nogal dwingend en weinig empatisch personeel aldaar;
- voldoende keuze bij het ontbijt, maar geen variatie in de week;
- relatief dure taxi service;
- niet altijd vriendelijk personeel. Hierdoor soms het geviel dat je niet welkom bent;
- gebrek aan koffiefaciliteit op de kamer.

Kamertip: Zorg ervoor dat je vrieg gaat ontbijten.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 8 augustus 2023

Centraal gelegen modern hotel op wandelafstand van een metrohalte. Heel mooie en nette kamers. Uitgebreid ontbijt, maar soms lange wachtrijen en ongelooflijk druk in de ontbijtruimte. Zo ook soms lang wachten aan de lift. Wel totaal niet te spreken over het administratieve departement: wij hadden een reservering voor 7 nachten via Booking.com. Minder dan 24u voor het vertrek werd onze vlucht met 1 dag uitgesteld. Wij verwittigden onmiddellijk het hotel dat wij een dag later gingen aankomen. Toch moesten wij bij aankomst de 7 nachten betalen (+- 360 euro teveel). Op dag 3 werd onze boeking ( gemaakt via Booking.com) door het hotel zonder reden geannuleerd en heeft het hotel zonder verwittiging een 'zogezegde no-show' fee van onze rekening afgetrokken ( +- 360 euro). Ondertussen werd dit bedrag door tussenkomst van Booking.com teruggestort, maar dus toch nog 1 nacht teveel betaald! Totaal niet te spreken over hoe een hotel zomaar geld afhaalt van je bankrekening!!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 2 juli 2023

Super hotel op een super locatie! Ontbijt zeer uitgebreid. We konden veel attracties die we wilden zien lopend bereiken. Dit hotel zeker aanbevelen bij familie en vrienden. Vriendelijk personeel. Bedankt.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 5 juni 2023

Zeer goed hotel, zeer uitgebreid goed ontbijt, perfecte ligging, prima service. Ondanks de drukte (Times Square) geen last van nachtlawaai. Dichtbij metrostation en Broadway. Central Park op wandelafstand

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com