7 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 221
travelup.comUS$ 221
Lol.travelUS$ 248
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Prima kamer met 2 bedden. Prima uitgerust in n rustige straat. Je loopt zo naar Times square en andere bezienswaardigheden. Verder weinig gebruik gemaakt van voorzieningen. Een maal lunch genoten wat ok was. Personeel restaurant eeg aardig.

Datum van verblijf: december 2019
SharmaJohn, TRYP Hotel van TRYP New York City Times Square South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are very excited to know that you liked our location and enjoyed your room. We hope you will honor us with your presence again in the future.
Yours sincerely,
TRYP Hotel

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ligging heel centraal, veel op loopafstand. Leuke ontbijt restaurants in de buurt. Kamer voor 6 personen had 2 kingsize bedden en stapelbed. Prima voor 5 personen. Houten vloer was prettig. Ruime badkamer met grote douche.

Datum van verblijf: oktober 2018
TrypManager, Manager van TRYP New York City Times Square South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

We are extremely proud of our family rooms and are so happy you enjoyed your stay with us

Beoordeeld op 30 april 2019

Bijna een week met ons gezin (2 volwassenen, 3 kinderen in de leeftijd van 15, 12 en 9 jaar) in dit hotel verbleven. Met z'n allen op 1 kamer (2 kingsize bedden en 1 slaapbank ( persoons). Grote kamer en badkamer. Hotel ligt heel centraal. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
TrypManager, Manager van TRYP New York City Times Square South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2019

We are so happy that you enjoyed your stay in your family. We have many families travel from overseas to stay in those rooms. Thank you again for this review

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zojuist terug gekomen uit New York, wij hadden 3 kingsize bedrooms geboekt voor 4 nachten. Voor New Yorkse begrippen ruime kamers en hele fijne bedden. Goede centrale ligging vlakbij Penn(sylvania) station vanwaar je alle kant op kunt. Hotel ligt op loopafstand van Times Square, 5th avenue etc. Ontbijten moet je lekker buiten het hotel doen zoals alle New Yorkers doen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Ik denk dat de beste aanbeveling is wanneer je aangeeft bij een volgend bezoek aan New York zeker weer naar dit hotel te willen gaan! De locatie is meer dan top. Je loopt zo het centrum in, maar toch heb je wanneer je eenmaal in het hotel ben aangekomen een gevoel van rust. Geen lawaai van buiten en ook niet van andere gasten. Ontbijt in hotel ook mogelijk maar 'om de hoek' zit ook een vestiging van Essen. Absoluut ook een aanrader. Iedere dag schoonmaak incl schone handdoeken. Heerlijke douche. Ach wat kan ik nog meer zeggen. Gewoon dit hotel boeken!

Datum van verblijf: mei 2018