2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Hotels.comUS$ 473
travelup.comUS$ 507
TravelocityUS$ 473
Beoordeeld op 19 december 2016

prachtig hotel, centrale ligging ( net naast ground zero), vriendelijk personeel, fietsenverhuur in de buurt , leuke rooftopbar, modern ingericht , luchthaven service ,fitness ruimte en leuk restaurant

Datum van verblijf: november 2016
ConradNewYork, General Manager van Conrad New York Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2016

Many thanks for the feedback, we hope you join us again soon. Happy Holidays!

Best,

Robert H. Rechtermann

Beoordeeld op 19 oktober 2015

Kamer zeer goed, niets bijvragen, gewoon een nummer voor een heel duur hotel.
Correcte behandeling maar wel een aantal foutjes. het hotel is strategisch gezien zeer goed gelegen, 10 min. lopen metro, 2 min ground zero, 5 min Brooklyn Bridge.

Kamertip: geen mening, eentonig
Datum van verblijf: augustus 2015
ConradNewYork, General Manager van Conrad New York Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2015

Dear vermeiren j,

Thank you for providing feedback on your stay at Conrad New York. We appreciate your input on the location of the hotel, it truly is great when it comes to relaxing away from all the hustle and bustle of the city while providing great options for sightseeing. We hope you had a great rest of the stay in NYC.

Best,

Robert H. Rechtermann
General Manager

Beoordeeld op 28 mei 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven 6 nachten in Conrad New York. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Hudson & Jersey. Dit was werkelijk prachtig. Tijdens ons verblijf hadden we ontbijt inbegrepen. Dit was echter niet zo fantastisch. U krijgt dan een voucher ter waarde van 20 dollar. U kan dan kiezen vanuit een menu wat je wil. Al deze gerechten draaien rond de 20 dollar. Het spijtige hieraan is dat je geen variatie hebt in je ontbijt. Je hebt bv eieren met toast voor 1 voucher+koffie en thats it. Voor alles wat je dan extra wilt moet je bij betalen. Dus aanrader is om ergens anders te gaan ontbijten. Het hotel op zich is verder heel zakelijk maar dat stoorde ons verder niet. Met Chambers & Fulton Street zijn er 2 metrolijnen op wandelafstand. Hotel is verder op een 300m gelegen van World Trade Center Memorial. Ook Battery Park voor uitstap naar Ellis & Liberty Island is niet ver af.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 oktober 2014 via mobiele applicatie

Een echt zaken hotel in het financial district. Zeer schoon en netjes maar zowel de omgeving als het hotel zelf is niet heel warm maar eerder kil en koud. Vrijwel alle zaken als ontbijt en WiFi is extra en tegen behoorlijke prijzen ook. Hadden voor 6 nachten geboekt maar na twee nachten ingeboekt naar een goed hotel in mid town met meer leven in het hotel zelf als in de omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 3 augustus 2014

Wij hebben 1 nacht verbleven in het Conrad hotel juli 2014. Het heeft een luxueuze 5-sterren uitstraling, maar als je goed kijkt is het eigenlijk een beetje een poppenkast. Het personeel is vriendelijk maar de uitstraling is erg onpersoonlijk, het dakterras op de 16e verdieping is overvol met kantoorvolk (type bandplooibroek met wijd overhemd en foute stropdas), de kamers zijn erg klein en maar een beperkt aantal kamers heeft een vrij uitzicht. De ligging tov het 9/11 Memorial is ideaal, net als de liggin tov Tribeca. Tegenover het Conrad kun je trouwens heerlijk ontbijten bij Le Pain Quotidien. Wij vinden het echt een zakenhotel, geen leuk hotel voor toeristen.

Datum van verblijf: juli 2014