Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
32 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 243
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07/07/22
Expedia.com
US$ 254
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
US$ 170
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01/07/22
Hotels.comUS$ 254
PricelineUS$ 243
travelup.comUS$ 177
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (14.129)
Beoordelingen filteren
14.129 resultaten
Waardering van reizigers
6.816
4.762
1.312
611
628
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
6.816
4.762
1.312
611
628
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 14.129 beoordelingen
Beoordeeld op 18 oktober 2019

Vijf jaar geleden in dit hotel verbleven. Het was toen prima. Nette schone kamers. Eenvoudig ontbijten met gratis muffins en koffie/thee. Gezellige lounch op 4. Pantry op de etages voor gratis koffie/thee, Enz. Niets daarvan is meer over. Kamers lijken niet goed onderhouden. Vuil op de muren, gordijn tussen bad en slaapgedeelte ontbrak, rolgordijn bij het raam sloot niet goed. De lounch is nu niet meer dan een grote lege ruimte, met een bank waar net 5 personen op kunnen zitten. Het ontbijt met gratis muffins heeft plaats gemaakt voor een duur betaald ontbijt. En de pantry is een ijsmachine geworden met koud water. Daarbij bleek bij vertrek dat er tegenwoordig ook betaald moet worden als je je koffers even wil laten opslaan daar. $2,00 per koffer. Kortom... teleurstellend. Enige positieve is dat het hotel erg centraal ligt. Times Square is op 15 minuten loopafstand. De metro ongeveer 10 minuten. De prijs van dit hotel is niet bepaald goedkoop. Met de kennis die ik nu heb, zal ik niet zo snel meer een kamer daar huren.

Oja, en hou rekening mee dat je naast de prijs van je kamer, ter plekke ook nog een zogeheten resortfee van ongeveer $35,00 per nacht moet betalen. Maar.... dat is bij elk hotel in NY het geval.

NB. Desondanks hebben we een geweldige week in NY gehad :-)

Datum van verblijf: oktober 2019
2  Bedank Jurgen0107
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_365, Manager van YOTEL New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2019
Google-vertaling

Hi Jurgen,
Welcoming return guests to our hotel is always a delight. Thank you for allowing us to take care of you and for sharing your feedback. It’s true that our hotel has evolved in many ways over the last half-decade. In our opinion, many of the changes that we’ve made have been for the better and have enabled us to offer a sustainable experience to the growing number of visitors that we have the pleasure of caring for. Despite that, your concerns have not fallen on deaf ears. All of your comments will be discussed internally and used to keep shaping where we go in the future. It was a pleasure welcoming you and we sincerely hope that you’ll do us the honor of returning when you find yourself craving exceptionally located accommodations in “The Big Apple”.

Take Care,
The YOTEL Crew

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben bij Love holidays geboekt, dit hebben wij al eerder gedaan en is nooit mis gegaan. Het hotel is duur maar dat is New York. Wij hadden de gehele rekening al voldaan. Bij aankomst moesten wij een service fee betalen van 35 dollar voor 7 nachten, dit is volgens mij 245 maar dat waren Euro’s dus dit moest 285 zijn. Het is pure oplichterij. Maar wat kan je doen...... je moet immers slapen.
Ik moest dit maar met love holidays regelen??? Kamers zijn goed maar niet bijzonder voor dat geld, bed is prima.
O ja de 35 Euro’s (dollars) dollar is voor WIFI en het gebruik van de fitness ruimte.
Get your act together I would say and play fair.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank YolandaL452
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Management_365, Manager van YOTEL New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019
Google-vertaling

Hi Yolanda,
First and foremost, thank you for joining us at YOTEL for a repeat visit! While we’re glad that your overall time with us during both of your stays was enjoyable, we are sorry that your most recent stay was dampened by our facilities fee. As you mentioned, our facilities fee helps us provide guests with shared amenities and is very common throughout New York City. Our team will continue to do everything that we can to let our guests know that this charge exists during the booking process to ensure transparency. Thank you for all of your comments and know that our team would love nothing more than take outstanding care of you again.

Cheers,
The YOTEL Crew

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden dit hotel geboekt. Niet goedkoop, maar wel een ideale uitvalsbasis om NY te verkennen. Roof top bar is uitgeroepen tot één van de 10 beste in NY.
Het ontbijt in het hotelrestaurant is naar NY’se normen spotgoedkoop:15 dollar pp voor een goed ontbijtbuffet met onbeperkte koffie .

Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank 841fieh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel_Mgr_365, Manager van YOTEL New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019
Google-vertaling

We appreciate you paying us a visit, Fieh, and we’re glad that our prime Manhattan location served you well. Our breakfast buffet provides the perfect start to a day of sightseeing, and our fun social spaces on FOUR are ideal for winding down at the end of the day. We can’t wait to see you again on your next trip to New York!

Cheers,

The YOTEL Crew

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik had via Expedia 6 overnachtingen geboekt in dit hotel en vooraf betaald. Eenmaal aangekomen in het hotel moesten we inchecken bij een kiosk. Op zich niks mis mee maar wel ontzettend onpersoonlijk. De kamer en locatie zijn prima (goede bedden en goede douche). Netheid van de kamers was in orde, maar de schoonmaak van de kamer werd ook wel eens vergeten.

Waar ik vooral mee zit, is de verrassing bij het uitchecken. Ik kreeg namelijk onaangekondigd nog even een gigantische rekening van $180!! Dit was de zogenaamde “experience fee” ofwel “resortfee” van $30 per nacht. Dit voor het gebruik van de “faciliteiten” van het hotel. (Gratis WiFi is dus een hoax). Je hebt geen keuze of je de faciliteiten gebruikt of niet en dit wordt ook niet gecommuniceerd. Bizar genoeg moest ik ook voor de opslag van mijn koffers betalen. Waar betaal ik de facility fee voor als ik voor elke facility apart moet bijbetalen?

Ik kon op mijn bevestigingsmail aantonen dat de resort fee al in mijn kamerprijs verrekend en betaald was, maar het werd toch van mijn creditcard afgeschreven. Dit moest ik maar met expedia regelen.

Ik heb me nog nooit zo belazerd gevoeld door een hotel als in Yotel. Dit hotel is helaas zo gefixeerd op geld dat gastvrijheid ver te zoeken is. Ga hier niet heen!

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Danny V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel_Mgr_365, Manager van YOTEL New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019
Google-vertaling

Hi Danny,

We appreciate you paying us a visit and are pleased to see that our comfy beds and convenient location worked out well for you. You’ll find that more and more hotels in Manhattan now charge a facilities fee, and we are sorry that ours came as a surprise to you. We do our best to ensure that this is clearly stated at the time of reservation and upon arrival, and we apologize for the error with your booking. We thank you for bringing it to our attention so that our future guests do not share in your experience, and we hope you’ll consider visiting us again for the true YOTEL NYC experience.

Best,

The YOTEL Crew

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Locatie is oké. De kamers kunnen wel wat onderhoud gebruiken, maar in ieder geval een grondige schoonmaakbeurt (vlekken en scheuren in hoofdeinde bed, haren in de douche, etc.). Klimaatbeheersing werkt niet goed (alleen de keuze uit warm en muf of ijskoud). Toppunt was toch wel de ‘facility fee’ van 30 dollar per dag, waarvan ik vantevoren niet op de hoogte was gesteld. Sterker nog, in de boekingsbevestiging (via Expedia) stond duidelijk dat de betaalde prijs inclusief ‘resort fee’ was. YOTEL bood echter geen oplossing, ik moest dat maar via Expedia regelen.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank 535tjardad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel_Mgr_365, Manager van YOTEL New York Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018
Google-vertaling

Hi Tjarda,

Thanks for spending the night with us at YOTEL while exploring all there is to see and do here in the heart of Manhattan! We want all of our visitors to enjoy a comfortable and memorable time here, and we appreciate your helpful feedback. We’re currently in the process of updating our cabins by replacing all of the headboards, and we hope to have completed the project by the end of this year. We do our best to ensure that our guests are informed of our facilities fee at the time of booking, and we are sorry if it wasn’t made obvious on the site through which you booked. We regret that their formatting is outside of our control and we hope you won’t let this impact your overall impression of our hotel.

Best regards,

The YOTEL Crew

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken