“Geweldige authentieke ambiance”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 96 van 13.311 Restaurants in New York
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Downtown Manhattan (Downtown)
16 maart 2020 beoordeeld

Lekker NY style Italiaan midden in bruisende straat, vlakbij metro. Mega (grote/lekkere) pizza's gegeten. 1 toilet voor hele restaurant, lange wachtrij. Niet heel handig als je op verkenning bent geweest in NY...

Datum van bezoek: maart 2020

24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waaaanzinnig lekker! Aangezien ik niet heel erg van pizza hou had ik pasta ( ook zeer goed van smaak) en mijn vriend een pizza. Echter, eenmaal van de pizza geproefd kon ik er niet meer vanaf blijven. Leuk ingericht, goede bediening en top food!

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Je kan alles sharen met elkaar. Reuze pizza voor goeie prijs! Was zeer leuk ingericht en vriendelijk personeel! Aanrader!

14 september 2018 beoordeeld

Een leuke wat ouderwetse zaal met veel authenticiteit en aangename ambiance. Vriendelijke en vlotte bediening. We aten een voorgerecht (roasted octopus en melanzane alla parmigiana), gevolgd door een hoofdgerecht (Chicken Parmigiano Hero en een pizza Classic met enkele extra toppings). Alle gerechten waren perfect op smaak, en ook de pizza was heerlijk. Maar we hadden de porties wel serieus onderschat... we hadden met de helft toegekomen (een dakloze at nadien wellicht de pizza van zijn leven). Eén van de betere Italianen in New York.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Little Italy is er volop keuze in pizza tentjes, maar de allerbeste is Rubirosa. Normaal moet je reserveren maar ga gewoon naar binnen en meestal is er binnen 45 minuten wel een plekje vrij. Laat je telefoonnummer achter, en ze sturen een sms als je plek vrij is.
Het eten is geniaal lekker... tip van de dag: bestel de kleine pizza, en begin met 1 als je ook bijgerechten kiest. De pizza’s zijn groot genoeg. Je kan altijd bij bestellen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Rubirosa bekeken, bekeken ook

In Rubirosa geweest? Deel je ervaringen!