8 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 266
Hotels.comUS$ 266
TravelocityUS$ 266
Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Zeer goede locatie, je zit binnen een paar minuten op Times Square!
Héérlijke bedden! (Niet geheel onbelangrijk)!
Vriendelijk personeel! (Ashley!!)
Wij zaten op de 28ste verdieping, je hoort niets van het verkeer, superkamer!
Echt een aanrader!!!!!!

Datum van verblijf: december 2016
Derek S, General Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2017

Thanks for your review Irma! Ik ben blij dat je een geweldige tijd in Times Square en in ons hotel hadden. Ik zal doorgeven aan uw lof aan Ashley; ze is onze rockstar die onlangs onze werknemer van het jaar awar gewonnen, dus bedankt voor haar herkennen! Nogmaals bedankt en veilige reizen.

Beoordeeld op 5 mei 2016

Redelijk hotel midden in New York (Manhattan) op 5 minuten loopafstand van Times Square. Door centrale ligging goede uitvalsbasis naar bezienswaardigheden. Onze 4-persoonskamer was vrij klein. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Aangenaam ontvangst , zeer behulpzaam en supervriendelijk personeel, vooral Charisma. Gratis flessen water te verkrijgen. Taxiservice naar luchthaven.

Datum van verblijf: april 2016
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2016

Hello Yvovd,

Thank you for your most recent comment we are pleased to know that you enjoyed your stay with us.

We hope to see you soon.

Beoordeeld op 4 mei 2016

Redelijk hotel midden in New York op loop afstand van Times Square, naast metro ingang en 20 minuten van Central Park. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Tot de 8e verdieping kijk je tegen de Bus terminaal.

Kamertip: Kies een hogere verdieping
Datum van verblijf: april 2016
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2016

Thijs R,

Thank you for your comments.

Regards

Beoordeeld op 14 november 2015 via mobiele applicatie

Aangename ontvangst , zeer behulpzaam en supervriendelijk personeel . Lekker ontbijt met verschillende keuzes! Supercentrale ligging op wandelafstand van vele bezienswaardigheden. Mooie kamers , dagelijks vers water , klein snackje en drankje in lobby. Taxiservice naar luchthaven

Datum van verblijf: november 2015
Michelle C, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2015

We appreciate your most recent review on Tripadvisor. We appreciate you taking time out of your day. We hope to see your back very soon.

Cheers!

Beoordeeld op 23 mei 2015

Het Four Points by Sheraton hotel ligt centraal in New York Manhattan, tussen 8th and 9th avenue op de 40th Street. De centrale ligging is erg handige om overal naar toe te reizen, lopen of met de metro in NY city.

Datum van verblijf: mei 2015
Alicia L, Manager van Four Points by Sheraton Midtown - Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2015

JoseXYZ:
Thanks for posting on Trip Advisor. I am glad to hear that you enjoyed our location, which is central and has some great restaurants within walking distance.