18 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Gratis annuleren tot 27/05/22
FindHotel
Booking.comUS$ 659
Hotels.comUS$ 652
Lol.travelUS$ 693
Beoordeeld op 26 december 2014

GOED hotel maar absoluut zijn 5 sterren niet meer waard.
Geen chauffage in badkamer. Het is ofwel overal warm of overal koud.
Verouderde handdoeken
Wel vriendelijk personeel
Ontbijt niet lekker
Wel kamers met mooi uitzicht. Maar pas op niet allemaal.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 26 oktober 2013

We komen al een aantal jaren in de Trump Soho. Een leuke buurt, maar het hotel is echt geen 5 sterren hotel meer. De service is slecht, de bar is ongezellig en nauwelijks open. Het lijkt wel of het personeel niet vooruit te branden is.
Veel te duur, het ontbijt op de kamer is al snel voor twee personen boven de 100 dollar. En dan is het ook nog eens koud en de koffie niet te drinken. Kamers worden slecht onderhouden.
En de sfeer in het hotel is bijzonder ongezellig.
Het personeel is niet bepaald vriendelijk.
Wonderlijk hoe een hotel in een paar jaar tijd zo kan afzakken.
Ander management wellicht?
Wij komen er niet meer.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 16 oktober 2013

Enkele dagen genoten van de weelderige luxe die Donald Trump in het hotel in SoHo heeft gestopt. In het kort: chic, zeer vriendelijk personeel, weelderig en het geld meer dan waard.

Zelf sliep ik op de 39ste etage in een Superiour Room: de meest 'eenvoudige' kamer die wordt aangeboden. Het bed is - evenals de kamer zelf - groot genoeg voor 2 personen. Meer dan genoeg kasten, handdoeken (12 om precies te zijn) en stoelen.

Aan luxe geen gebrek: alles (verwarming, gordijnen, televisie, lichten, roomservice, etc) is vanuit bed te regelen dankzij de afstandsbedieningen (tv en één apparaatje op je nachtkastje). Top!

Zijn er nadelen? Niet echt. Je hebt luxe en - zoals bij Trump SoHo het geval - overbodige luxe. Bellen op het toilet? Geen idee wie het wilt doen als'ie bezig is, maar het is mogelijk. Draai je kont uit de kamer of er hangen alweer nieuwe handdoeken in de badkamer, je bed is verschoond en/of je minibar is volledig aangevuld. Bij mij gebeurde dat minimaal 2x per dag.

In plaats van het vele schoonmaken van de kamer had ik liever gratis wifi gezien (iets wat in goedkopere hotels eigenlijk standaard wordt aangeboden) en vond ik het eten voor een vijfsterrenhotel een beetje mager.

Toch: Wie in New York luxueus wilt overnachten, is bij dit hotel absoluut aan het goede adres!

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2012

Dit fantastisch hotel ligt in de bruisende wijk SoHo. Spring Street kent vele leuke restaurants, bars en boetieks. Zelf had ik de Spa suite. Het is een van de mooiste suites met een jacuzzi, sauna en vele voordelen ten opzichte van de spa. De spa is werkelijke prachtig door een mix van Westerse en Oosterse invloeden. Een nadeel is dat je op de achtste etage slaapt waardoor het uitzicht minder mooi is. Verder verdienen de service en het eten zeker de vijf sterren.

Kamertip: Vraag, indien je niet gebonden bent aan een bepaalde etage (zoals de Spa suite), altijd om een kamer op een hoge etage; het uitzicht is geweldig!
Datum van verblijf: april 2012
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 juli 2012

Wat een locatie. Wat een service. Wat een prachtig hotel! We hadden een hoekkamer,zeg maar suite, na een aangeboden upgrade. Heerlijke badkamer, nespresso op de kamer, ijswater in de middag en ontzettend leuk een avondje in de kamer gedineerd. Wat een verwennerij! Kost wat maar dan heb je ook echt wat.

Kamertip: Wij hadden geen ontbijt. Overkant heeft starbucks met koffie etc. En het was daar prima in de ochtend toeven qua wifi. Tja, hoe hoger, hoe mooier het uitzicht!
Datum van verblijf: april 2012