Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Kamer was schoon, licht en trendy, wel klein, maar alles wat je nodig hebt zit erin. Super uitzicht over de stad of over de East River. Locatie was perfect, Nolita is een hele leuke wijk, je kijkt zo Spring Street in. Personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Ik ben groot fan van CitizenM en toen ik zag dat het in New York een van de goedkoopste opties was heb ik meteen geboekt. Ik kon de auto twee blocks van het hotel voor een schappelijke prijs parkeren (leuk voor als je op road trip bent). Bowery is een fantastische buurt om te zitten als je van hip en kunstzinning houd er zijn in de buurt een heleboel leuke restaurantjes en bars en de metro is vijf minuten lopen. Bij het hotel konden we al om 12 uur onze kamer in in plaats van de aangewezen 14 uur. We zaten dan op een iets lagere verdieping maar dat maakte mij niet uit. We konden vanuit het grote slaapkamer raam het One World Trade Center zien en de hustle and bustle in Bowery. De kamer was zoals ik gewend ben van deze keten heel schoon en strak ingericht. We konden op de tv 2 films per dag naar keuze kijken en er was een koelkast met gratis water. Er waren een aantal mini's op de kamer maar dat beperkte zich tot een nagel veil en douchemuts, de shampoo en zeep zten in duurzame grote flacons. Er waren twee leuke details op de kamer die in het kader duurzaamheid wel even genoemd moeten worden; Er is een knop die alle lichten in de kamer uitzet met de tekst 'save the planet' en je kunt roomservice weigeren om het uitgespaarde geld te doneren aan de CitizenM foundation. Het laatste wat nog genoemd moet worden is CloudM de bar op het dak van het hotel, waar je een schitterend uitzicht heb over de stad.

Dit is een aanrader voor iedere reiziger die een beetje milieu bewust wil reizen! De enige reiziger aan wie ik dit hotel niet zou aanraden zijn reizigers met kleine kinderen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Erg genoten van mijn verblijf in citiznm bowery in new york city. Modern maar heel sfeervol, prachtig uitzicht, zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers, schoon rook naar een wellness bij binnenkomst. Eten en drinken goed verzorgt en een geweldige rooftop bar. Absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2019

Over CitizenM valt zoveel te vertellen. Na CitizenM London wilde we eigenlijk niets anders meer, we zijn echte fans. De sfeer is prima en dan door de combinatie van hotel en super ontmoetingsruimte waar mensen kunnen werken maar ook relax voor de TV hangen is mogelijk. Ook de hotelkamer is klein maar oh zo top ingericht met een heerlijk groot bed. Vergeet niet de Rooftopbar met een geweldig uitzicht op Manhattan.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 juni 2019

Super fijn hotel, personeel vriendelijk. Ligging fijn, alles met de metro goed bereikbaar, op loop afstand van Soho. Bowery niet te druk qua geluid, daardoor heerlijk kunnen slapen. Bedden heerlijk, ontbijt lekker. Genoeg restaurantjes op loopafstand. Kamer had tussendoor alleen wel iets beter kunnen worden schoongemaakt.

Datum van verblijf: mei 2019