10 personen bekijken dit hotel
Priceline
KLOOK
Beoordeeld op 25 januari 2020

NIks op aan te merken .Een betaalbaar modern hotel dicht bij Times square ( 20 min wandelen).Moderne,nette basic kamers .Gratis eenvoudig bruikbare safe .Vlot inchecken .Duidelijke melding van extra kosten bij het aanmelden. De receptie opende voor ons het "uitzichtverdiep" op de 18 de etage ( was gesloten omwille van het slechte weer)..Na ons verblijf gingen we op cruise, en na de ontscheping restten er ons nog 8 uur voor het vliegtuig vertrok.Niettegenstaande we 14 dagen ervoor in het hotel uitgecheckt waren,mochten we onze koffers er enkele uren in bewaring geven .Klasse !

Datum van verblijf: januari 2020
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Bedankt voor de fantastische beoordeling, Mieke!

Het is uitstekend dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad bij Pod Times Square Hotel. We geven om de tevredenheid van onze gasten. We kunnen niet wachten om je snel weer te zien! Een mooie dag verder!

Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Geen erg grote kamers maar wel schoon. Het kan een beetje tochten als je bij de raam ligt en het is even kijken hoe je de douche warm krijgt. Redelijk gehorig maar de ligging is perfect! Een super klantvriendelijke balie en met name conciërge en hierin maken ze toch wel het verschil.

Datum van verblijf: december 2019
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Bedankt voor het delen van je feedback, Mayckelde.

We zijn teleurgesteld om te horen dat je niet tevreden bent met je verblijf. We streven ernaar om onze gasten van begin tot eind een geweldige ervaring te bieden, dus het is geweldig dat je hebt genoten van onze schone faciliteiten en vriendelijke service. Houd er rekening mee dat uw feedback over onze kamergroottes wordt behandeld met de juiste leden van ons team, zodat we ons in de toekomst kunnen verbeteren.

We hopen dat u ons nog een kans geeft om u de kwaliteitservaring te bieden die we echt kunnen delen met onze gasten. Nogmaals bedankt voor de feedback.

Beoordeeld op 3 december 2019

Ik verbleef in dit hotel met 700 kleine kamers van 20 tot 25 november. De laatste dag vond een jonge bellman het nodig om mij ronduit te beledigen. Ik begrijp nog altijd niet wat hem bezielde. Het heeft mij in elk geval zwaar geraakt. Bij ons wordt personeel van een hotel dat zijn gasten beledigt, op staande voet ontslagen..

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Hello Snarfjevb

Thank you for choosing to stay with Pod Times Square. I apologize for what happened. If you have a moment, please contact me directly so we can discuss what happened during your stay with us. You can reach me at tlau@podhotel42.com

Thanks again! I look forward to hearing from you.

Beoordeeld op 2 oktober 2019

Ik zie veel positieve reacties bij dit hotel. Ik heb dit minder ervaren. Als je de lift uitkomst lijkt het wel een schuur met al die klapdeuren en deurtjes naast elkaar. Wij hadden een klein kamertje met stapelbed. Dit was echt klein...mijn bed kraakte aan alle kanten. Twee koffers is bijna niette doen om te openen. En er was een ouderwetse deken tussen twee lakens gelegd om een dekbed na te bootsen. Het hotel staat wel op een prima plek om New York te bezichtigen. Maar....niet mijn hotel

Kamertip: Geen tip....ik heb allen ons eigen kleine kamertje gezien
Datum van verblijf: september 2019
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are disappointed to hear that the condition of our hotel did not meet your expectations. You can be sure that this is not the standard we pursue and we will share your concerns with the appropriate members of our team.

We hope you give us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel op een heel gunstige ligging, wel kleine kamers maar dat is voor ons zeker niet erg, alles netjes en zeer zuiver. Fijn personeel om te helpen en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader, top.

Datum van verblijf: september 2019
Voyager02720595467, General Manager van Pod Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Bedankt voor de fantastische beoordeling, Rob!

Het is geweldig dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad! We geven om de tevredenheid van onze gasten. We kunnen niet wachten om je snel weer te zien! Een mooie dag verder!