30 personen bekijken dit hotel
travelup.comUS$ 282
TravelocityUS$ 261
PricelineUS$ 239
Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Hartje New York. Tegenover Starbucks, dus een perfect begin van je dag. Schone kamers. 4 Persoons kamer is goed te doen. Veel liften. We hadden een kamer aan de voorzijde met een prachtig uitzicht op de stad.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Sowieso een te kleine kamer voor 4 personen. 1 kleine kast. Nu leefden wij toch uit de koffers, maar de ruimte om de koffers neer te leggen ontbrak. De badkamer is enorm verouderd. Verder ziet het hotel er gewoon goed uit.

Als je aankomt en je kamer is niet klaar, kan je kiezen om je koffers op te laten bergen voor USD 5,00 per koffer. Raar, maar is denk ik een manier om zo een zeker niveau te hebben van inkomsten voor het personeel. Je kan je eraan storen, maar wij hadden geen zin om twee uur in de lobby te verblijven bij de koffers. Dus lekker 15 dollar afgerekend en alvast NY ingegaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Wij verbleven hier 5 nachten. Het heeft een mooie hal maar de kamer die wij kregen vond ik erg verouderd. Het is eerder een 2 dan een 4 sterren hotel. Kleine donkere kamer met 2 x een klein 2 persoonsbed waarbij je in een kuil ligt. Erg gehorig en veel schimmel in de badkamer. Dat ze ook nog eens usd 32,10 per nacht resortfee rekenen voor de wifi en de fitness bovenop de hotelprijs is belachelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019

Kamers zijn klein en verouderd (vooral de badkamer). Niet helemaal proper. En zeer lawaairig (maar dat is nu eenmaal new york) . Matrassen doorlegen.
Perfecte locatie om New York the bezoeken. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2019
WyndhamNYhotel, Manager van The New Yorker, A Wyndham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear 198LJV,

Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to New York City.

Please reach out to our management team at GuestServices@nyhotel.com with the full name on your reservation and a copy of your review, as we would like to investigate your claims and make any necessary corrections.

If we failed to provide you a comfortable stay, we would like the opportunity to rectify your experience.

We appreciate you taking the time to share your review with us.

Beoordeeld op 30 april 2019

Hier 3 nachten geboekt voor een suite met uitzicht eerste instantie waren we wel blij met kamer. Na een paar uur bleek dat er scheuren in de bank zaten en bij een stopcontact kwamen vonken uit als we de koffie machine wilde gebruiken. dit gemeld bij receptie maar nooit een reactie op mogen ontvangen.
Het is een oud hotel maar dat maakt niet uit wel vervelend is dat het versleten is ! .

Datum van verblijf: april 2019
WyndhamNYhotel, Guest Relations Manager van The New Yorker, A Wyndham Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Dear TomTraveleUSA,

Please reach out to our management team at guestservices@nyhotel.com with the full name on your reservation and a copy of your review, as we would like to investigate your claims and make any necessary corrections.

We appreciate you taking the time to share your review with us.

Best Regards,