9 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Trendy hotel aan broadway en goed gelegen om in Manhattan uitstapjes te maken. Kamers hebben een oude Jaren 60 uitstraling en zijn oud gemaakt, maar wel schoon. Enige minpunt is dat de kamers wel erg klein zijn, op de foto is de hele badkamer te zien op 1 foto. Verder prima voor een overnachting.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Jason H, Manager van Ace Hotel New York, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2018

Hi Tom F,

Thanks so much for your review. We hope that you enjoyed your stay with us and your room as well. If you are ever interested in a larger room type, we have plenty of options that we'd be more than happy to show you. Have a great week Tom. We hope you come back and visit us again soon! xoxo, Jason and the Staff of Ace Hotel New York

Beoordeeld op 4 oktober 2013

Bij binnenkomst word je overvallen door de enorme ruimte gevuld met mensen en veel geluid.
Het is een centrum van computers en iphones en natuurlijk gezelligheid. Verder alles helemaal oke. Diner in nagelegen restaurant van prima kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 9 juni 2013

Voor mijn nichtje haar 18 de verjaardag had ik deze reis geboekt, om samen met mij haar tante een geweldige week in New York te verblijven. Het was dus niet zo maar een citytripje voor weinig geworden maar had een forse som geld betaald voor de meest trendy hotel in NY op dat moment!
Bij aankomst kregen wij de meest krappe kamer die je kon bedenken, waar het zo donker was dat wij overdag de lampen al aan moesten doen, er waren geen kledingkasten dus waren wij genoodzaakt de kleding in de koffers te laten, maar die konden wij eigenlijk liggend niet kwijt op de grond omdat het zo krap was. Ik had gereserveerd voor een grote 2 persoonskamer met eigenlijk 2 aparte bedden, wij kregen een benauwde kleine kamer met een kleine 2 persoonsbed. Toen ik het beteuterde gezicht van mijn nichtje zag ben ik naar beneden gegaan om te overleggen over onze kamer, uiteindelijk na weer een som geld bijbetalen kregen wij een ander kamer( ik was moe na een lange vlucht en jetlag, en het personeel gaf aan dat ik het maar met reisbureau bij terugkomst moest regelen om nog geld terug te krijgen voor de kamer). De kamer was groter met 2 aparte grote bedden, weer geen kledingkast, alleen een kapstok met wat hangertjes, dus de kleding maar weer in de koffer gelaten op de grond. Toen de badkamer, er kwam geen koud water uit de kraan bij de wastafel alleen maar warm, toen een douche nemen, er was geen zeep bij de wastafel en in de douche was de douchegel leeg( gelukkig zelf spullen bij ons maar er wordt juist overal vermeld dat zij geweldige toilet artikelen hebben) toen mijn nichtje ging douchen bleek de afvoer verstopt en stroomde het vuile douchewater over de hele vloer heen. Weer naar beneden om dit allemaal te melden, niet echt een goed begin als je moe bent, kamer moet wisselen, jetlag en je gewoon even een douche wil nemen of beetje verkoeling met wat koud water uit de kraan. Enfin na een dag dat ook weer opgelost, toen volgende probleem. Het hotel was zo hip dat er ' s avonds allemaal mensen van buitenaf naar de hal stroomde om wat te drinken en naar de muziek te luisteren, hele rijen voor de deur die door een uitsmijter gekeurd werden of ze wel hip genoeg waren om naar binnen te mogen, voor ons de hotel gasten met een meisje van 17 was niet echt plaats , dus maar buiten het hotel iets gezocht. Bijna elke avond vanaf 8 uur heeft zij boven op de kamer gezeten omdat er gewoon geen plek was beneden in de hal, het leek meer op een club dan hotel. Bizar gewoon! Op de laatste dag waren wij aan het wachten voor de taxi naar het vliegveld, je bent natuurlijk al uitgecheckt en moet vaak nog een paar uur wachten, dus gingen wij naar de hal, het was weer zo druk met mensen van buiten af die aan de bar hingen wat ook in de hal is dat er geen plek was om te zitten met je koffer, belachelijk gewoon. Het is toch een hotel? Nee zij voeren het hippe beleid dat hotelgasten het maar uit moeten zoeken en de hippe sex in the city crowd voor gaat. Onvoorstelbaar, maak dan een aparte club afgescheiden in je hotel maar niet zo. Het Acehotel is het geld niet waard, ga ergens anders naar toe zeker met kinderen in de leeftijd van puber. Als je als hotelgast koffie uit de koffiebar wil kopen sta je ook in de rij alsof je bij starbucks bent. Badkamers iniemienie, kamers geen kluisje( alleen beneden bij de receptie, dus voor alles uit je kluisje moet je wachten tot iemand van de receptie tijd voor je heeft om je kluisje te halen of weer op te bergen, elke keer naar beneden als je iets uit je kluisje wil halen of stoppen) geen kledingkast, geen toiletartikelen, lange rijen voor de receptie. Geen plek om te zitten in de enige hal/ bar omdat het vol zit met mensen van buitenaf die gratis wifi willen gebruiken of rond willen hangen luisterend naar de keiharde dance muziek de hele dag en nacht. Van anderen gasten gehoord dat zij veel overlast van de muziek hadden op de lagere verdiepingen. Nee New York is voor mij niet het Ace Hotel.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 15 april 2013

Hotel voor wie houdt van hip en trendy. Niet de standaard versie van een hotel maar alles heel vlot, zowel qua interieur als zeker het personeel. Hele ruime kamers, badkamer moet je van houden, retro en iets aan de kleine kant. Wel een grote praktische tafel in de kamer. Uitzicht viel dan wel weer tegen, zaten gewoon op een muur te kijken.
Wat ons zal bijblijven dat het overal heel donker is. Eigenlijk te donker .. Zonde als het zonnetje buiten schijnt want je hebt geen besef niet meer van het daglicht.
In- en uitchecken gaat heel vlot.
Al bij al toch een aanrader voor wie houdt van het niet-conventionele ...

Datum van verblijf: maart 2013
Beoordeeld op 14 mei 2012

Mooi hotel op een geweldige locatie met uitzicht op Empire State Building (als je de juiste kamer boekt). Heerlijke kamer, we hadden de medium versie. Mooi ingericht, groot en ideaal om te ontspannen na een dag lopen. Personeel bij de receptie is een beetje onpersoonlijk maar eigenlijk heb je ze ook niet nodig. Het sterrenrestaurant is prima en ligt om de hoek. Hoort bij het hotel evenals een kledingzaak met Alexander Wang en een te coole coffeebar. De buurt is niet overladen met touristen maar nog heerlijk authentiek. Ga vooral ook even de bar in. De incrowd van NY staat er voor in de rij. Kortom volop genieten en een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2011