“Voor de happy few !?”

Keukens: Frans, Italiaans, Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Midtown
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam er op 7-3 vlak voor de Corona explosie in NYC USA en Europe dankzij Coeliac Disease meeting van Columbia, we kwamen voor afscheidsdiner op 1e etage, besloten diner , salade als starter en daarna perfecte beefstuk.
Beneden zat de happy few, wel een plek als reizen weer mag nog eens terug te komen, na de Corona

Datum van bezoek: maart 2020

10 januari 2018 beoordeeld

Goed ontvangen voor onze lunch. Heerlijke pasta fungi met geroosterde kip gehad! Redelijk prijzig, maar het eten was goed!

Datum van bezoek: december 2017
19 juni 2016 beoordeeld

Een heel gezellig restaurant waar veel mensen komen.. prima bediening en het eten(risotto en salade) is overheerlijk..

Datum van bezoek: mei 2016
FIG_MANAGEMENT, Manager van FIG & OLIVE, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2016

Dear Jaco_ter_wal,

Dank u voor het delen van uw positieve diner-ervaring in FIG & OLIVE 5th Avenue . We hopen dat we het voorrecht opnieuw serveren u !

Kind Regards,
Rachel Greene
Restaurant Manager

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy restaurant in zijstraat van 5th avenue. Fantastisch eten en ook de wijnkaart is indrukwekkend. Probeer de chateaubriand want die is top.

Datum van bezoek: maart 2016
FIG_MANAGEMENT, Manager van FIG & OLIVE, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2016

Dear Dutchie2,

Thank you very much for your review. We are delighted you enjoyed your dining experience with us at FIG & OLIVE 5th Avenue. We hope to have the pleasure of serving you again soon.

Best Regards,

Natalie Jones

15 januari 2016 beoordeeld

Het is een gezellig en sfeervol restaurant. Lange banken en hoge tafels.
De bediening is goed en vlot. Bij binnenkomst wordt er een plank met brood en 3 soorten olijfolie aangeboden. Een kleine kaart, met een gevarieerde keus. De te bestellen gerechten zijn echter matig en redelijk aan de prijs.
Ook de prijs kwaliteit van de wijn matig te noemen.
Verder prima. Niet heel goed niet heel slecht.

Datum van bezoek: december 2015
FIG_MANAGEMENT, Manager van FIG & OLIVE, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2016

Dear AnnPennings,

Thank you so much for your review. We appreciate you taking the time to provide us with feedback and we hope to have the pleasure of serving you again soon.

Best Regards,

Natalie Jones

Reizigers die FIG & OLIVE bekeken, bekeken ook

In FIG & OLIVE geweest? Deel je ervaringen!