Omni Hotels
Earn rewards with Select Guest
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een goed verblijf in het hotel, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn wat oudbollig maar prima in orde ik zou dit hotel zeker nogmaals bezoeken. Complimenten! De kamers werden goed onderhouden, ze hadden zelfs een verloop stekker omdat wij de onze vergeten waren. Bij de lift staat elke dag vers gekoeld water wat op warme dagen een uitkomst is.

Datum van verblijf: augustus 2018
00gc, General Manager van Omni Berkshire Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Remko, thank you for the excellent comments regarding your stay at Omni Berkshire Place. We love hearing how much you enjoyed our devoted staff and the cozy accommodations. We appreciate you taking the time to share your experience and we look forward to seeing you again!

David C.
General Manager

Beoordeeld op 24 september 2017

Mooi hotel tussen 5th en Madison gelegen met Rockefeller Centre en St. Paul's Cathedral om de hoek en Times Square en Central Park op 10-15 minuten loop afstand. Op de kamer geen koffie/thee faciliteiten en ook geen koelkastje wat wel wat lastig is. Kamers op zich groot genoeg en schoon. bedden liggen heerlijk. uitzicht aan de achterkant op kantoren en voorkant op de straat en winkels. Personeel heel vriendelijk en zeer behulpzaam. willen van alle voor je regelen zoals even bellen met super shuttle die al bijna uur te laat was waar ze bleven. gratis Wifi alleen in de lobby. op de kamer voor 16 dollar per dag.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 mei 2016

Supergoed hotel op een top locatie in New York. In een zijstraat van the Fifth Avenue en op loopafstand van o.a. Times Square en Rockefeller centre. Het personeel is echt heel erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zagen er netjes uit en waren groot genoeg voor met z'n tweetjes. De bedden lagen heerlijk. Voor de volgende trip naar NY, zullen we zeker weer dit hotel boeken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 31 mei 2016 via mobiele applicatie

5 sterren is geen garantie. Hotel ligt op toplocatie maar heeft toch wel gedateerde trekjes. En alleen dat ligbad om te douchen. Lastig. De bar is ongezellig en heeft plichtmatig personeel. Mensen van balie en conciërge wel top. Moet ook nog steeds we wennen aan 42 dollar pp voor het ontbijt. Maar NYC is nu eenmaal niet goedkoop.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 september 2015

Prima ligging in zijstraat van 5 th ave. Loopafstand van Central parc en ook van Time Square. Dichtbij een metrostaion. Mooi hotel met grote kamer en van alle gemakken voorzien. Veel bergruimte en erg goede bedden!!
Jammer is alleen dat er geen koffie of tea mogelijkheid is op je kamer.Ook vreemd is dat er allemaal kleine flesjes staan in de badkamer met zelfs mondwater ed. maar er is GEEN douche gel en ook GEEN badgel terwijl er wel een bad is. Dus dat moet je zelf mee nemen.

Datum van verblijf: september 2015