2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 09/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Official WebsiteUS$ 273
TravelocityUS$ 273
Orbitz.comUS$ 273
Beoordeeld op 11 september 2017

Prachtige ligging, vlakbij Metro en centrum met Times Square, Empire state en Central Park !
Ontbijt had alles wat je nodig hebt, geen luxe maar meer dan voldoende.
Muffins en bagels lijkt weinig maar is voldoende voor een goede start.
Kamer is OK enkel badkamer zou eens mogen gerenoveerd worden, maar wel een heerlijke warme ( hete ) douche.
Hadden kamer aan de voorkant op 5de verdiep, een echte aanrader !

Kamertip: Wegens drukke avenue...vraag een kamer zo hoog mogelijk.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 maart 2016

Ik ben hier in september 2015 geweest. Het is een goed hotel voor een goede prijs. De inrichting is weliswaar sterk gedateerd maar de kamers waren schoon en ruim. Er zat een goede badkamer in met föhn. Het WIFI werkte goed. Het personeel was erg behulpzaam en we konden er zelfs de online gekochte kaartjes voor het Vrijheidsbeeld kosteloos laten uitprinten.
Het ontbijt is simpel maar afdoende.
De locatie is toch wel het beste van dit hotel. Het ligt midden op Manhattan waardoor alles te voet bereikbaar is, en mocht dat even niet lukken dan ligt er een metrostation naast het hotel.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 7 maart 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, bedden voor ons iets te kort ! Schoon , iedere dag schone handdoeken ! Douche en bad met fantastisch heet water!
Ontbijt is karig en iedere dag het zelfde na 5 dagen snak je naar iets anders! Personeel is vriendelijk!
Ijskast op de kamer! Prima wifi door het hele gebouw!top

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 7 oktober 2015

Prima gelegen hotel, metro om de hoek. 25 minuten lopen naar time square.
Ontbijt bestaat uit bagels, beleg koffie en thee. Niet uitbreid maar toch voldoende.
Kamer zijn goed, elke dag schone handdoeken. WiFi niet best.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Op basis van de review hadden we drie nachten geboekt in dit hotel. Het werden er vier doordat de KLM ons moest rerouten. Voor de prijs waar je hier een kamer boekt zal het moeilijk worden om iets vergelijkbaars te vinden! nee het is geen Hilton, maar je hebt wel een centraal hotel in Manhattan, bovenop de metro, met ruime kamers voor NY begrippen en een gratis ontbijt (super bagels / donuts / cakes / croissant 9als je vroeg bent)! De inrichting is misschien wat outbollig, maar geloof me dat de ruime kamers en locatie alles goed maken!

Kamertip: Locatie in de wijk Chelsea op loopafstand van Empire State en Broadway!
Datum van verblijf: juli 2015