TripAdvisor

New York CityPASS
1.685 beoordelingen
vanaf 132,00 US$
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Vandaag 1 mei 2019 het museum bezocht. Ze zijn helaas met een verbouwing bezig, waardoor je maar een stukje van het gebouw kunt bezoeken. De ringen zijn gesloten. Dat was jammer. Van te voren werd dit wel verteld en de tickets waren nu ook goedkoper. Één voordeel het museumbezoek was nu een stuk korter en je kunt nog andere dingen doen in NY. Het gebouw is wel bijzonder om te zien.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 17 april 2019

Een expositie die het oeuvre weergeeft van deze geweldige schilderes. Zeker de moeite waard en ook nog enkele stukken van andere kunstenaars. Bovendien blijft het gebouw natuurlijk bijzonder.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Mn gebouw is bijzonder, gewone kunst collectie wat eenzijdig. Tijdens ons bezoek was er een fototentoonstelling van Mapplethorpe die veel goed maakte (portretten, diverse thema’s mbt homosexualiteit)
Bij ons was Guggenheim als onderdeel van de Explorerpass een goede keuze, zonder de Mapplethorpe tentoonstelling had ik 3 bolletjes gekozen.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

Zowel de architectuur van het gebouw als de inhoud maakt het het bezoeken waard. Niet direct beroemde kunst, maar ook voor onze kids toch nog interesant.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Gebouw is indrukwekkend vanbuiten en binnenin . Museum was semi interessant . Sommige stukken waren mooi , anderen niet . Druk en niet groot ...

Datum van activiteit: maart 2019