Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 12 april 2023

Zeer tof hotel, eten is zeer lekker en zeer vriendelijk personeel. Ze staan altijd open om te praten met je en geven je de bezienswaardigheden mee die je echt moet zien. De kamers zijn ook op en top in orde, je hebt er alles wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: april 2023
Kate Martin, General Manager van Luma Hotel Time Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2023

Danke! We are thrilled you enjoyed everything about your stay and got to experience AperiBar! We look forward to welcoming you back, In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 25 september 2019

Mooie kamer, zeer vriendelijk personeel, veel usb aansluitingen alleen de airco maakte een beetje lawaai. Wij hadden een kamer zonder uitzicht (achterkant) maar vonden dit niet erg want in de kamer waren we alleen maar om te slapen. Een schitterend park (Bryant) achter de hoek alsook Time square en in de nabijheid van de metro.

Kamertip: Aan de achterkant is er geen uitzicht.
Datum van verblijf: september 2019
katemartin2017, General Manager van Luma Hotel Time Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Thank you so much for your review! In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 13 juni 2019

Geweldige ervaring met Luma hotel. Perfecte ligging, vriendelijk personeel, schoon, heerlijke bedden, fijne badkamer en erg stil dus heerlijk slapen na een lange dag in NY. Kan het hotel van harte aanbevelen voor een citytrip.

Datum van verblijf: juni 2019
katemartin2017, General Manager van Luma Hotel Time Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Thank you so much for your review! We hope to see you back again soon! In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Times Square, restaurants en Bryant Park naast de deur. Fijne grote kamers met goede grote bedden! Heel veel USB aansluitingen in de kamer! Super vriendelijk personeel! Metro voor de deur en een supermarkt op 50 meter. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
katemartin2017, General Manager van Luma Hotel Time Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Thank you for your review! I am so happy you enjoyed your stay with us! we hope to see you soon, In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 30 juli 2018

Het Luma hotel is nog relatief nieuw en dat is aan alles te zien. Alles ziet er nog als nieuw uit. Voor ons was het ons eerste bezoek aan the Big Apple en we hebben bewust gekozen voor een hotel in midtown waardoor je snel bij de belangrijkste bezienswaardigheden op Manhattan bent. Lopend zijn we naar Times Square (nog geen 5 minuten), Rockefeller Center (10 minuten), Grand Central Station (10 minuten), Empire State Building (15 minuten) en de Intrepid (20 minuten) geweest.

We vinden een goede nachtrust belangrijk en kwamen mede bij Luma uit omdat ze kamers hebben met Kingsize bedden. We (gezin met twee zoons van 17 en 19) hadden één kamer met twee tweepersoons bedden die heerlijk sliepen. De kamer (op de 3e verdieping) was door een rolgordijn en een verduisteringsscreen goed donker te krijgen en de airco hield de kamer goed koel. De kamer was ook stil, van verkeerslawaai hoorden we vrijwel niets. Wel keken we uit op de binnenplaats maar dat wisten we van tevoren en is geen probleem geweest aangezien we doorgaans van 8 uur 's morgens tot een uur of 9 's avonds op pad waren.

Heel praktisch is ook dat ieder van de 4 nachtkastjes beschikte over 2 usb poorten + nog 2 bij de tv, waardoor er ook voor 4 personen altijd genoeg gelegenheid was om telefoons, fototoestellen e.d. op te laden. Ideaal

We hebben niet in het hotel ontbeten. In de straat en rondom Bryant Park zitten erg veel zaken waar je een ontbijtje kunt halen om gezellig in Bryant Park op te eten. Voor ons is de 'Pret a Manger' op de hoek hofleverancier geworden; gezonde ontbijtjes (broodjes, wraps, yoghurt e.d.) en goede koffie. De nabijheid van Bryant Park maakt dat je nadat je op stap bent geweest in de stad nog even lekker in de buitenlucht kunt uitpuffen.

Over het vriendelijke en behulpzame personeel van Luma niets dan lof.

Datum van verblijf: juli 2018
LUMA_Hotel_Team, General Manager van Luma Hotel Time Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Thank you for your review! I am glad you all slept well! And yes we know those extra USB's are so important to teenagers! In anticipation Kate Martin