16 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 394
Hotels.comUS$ 394
TravelocityUS$ 394
PricelineUS$ 394
TripadvisorUS$ 394
Trip.comUS$ 537
Beoordeeld op 13 juni 2019

Geweldige ervaring met Luma hotel. Perfecte ligging, vriendelijk personeel, schoon, heerlijke bedden, fijne badkamer en erg stil dus heerlijk slapen na een lange dag in NY. Kan het hotel van harte aanbevelen voor een citytrip.

Datum van verblijf: juni 2019
katemartin2017, General Manager van LUMA Hotel Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Thank you so much for your review! We hope to see you back again soon! In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Times Square, restaurants en Bryant Park naast de deur. Fijne grote kamers met goede grote bedden! Heel veel USB aansluitingen in de kamer! Super vriendelijk personeel! Metro voor de deur en een supermarkt op 50 meter. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
katemartin2017, General Manager van LUMA Hotel Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Thank you for your review! I am so happy you enjoyed your stay with us! we hope to see you soon, In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 30 juli 2018

Het Luma hotel is nog relatief nieuw en dat is aan alles te zien. Alles ziet er nog als nieuw uit. Voor ons was het ons eerste bezoek aan the Big Apple en we hebben bewust gekozen voor een hotel in midtown waardoor je snel bij de belangrijkste bezienswaardigheden op Manhattan bent. Lopend zijn we naar Times Square (nog geen 5 minuten), Rockefeller Center (10 minuten), Grand Central Station (10 minuten), Empire State Building (15 minuten) en de Intrepid (20 minuten) geweest.

We vinden een goede nachtrust belangrijk en kwamen mede bij Luma uit omdat ze kamers hebben met Kingsize bedden. We (gezin met twee zoons van 17 en 19) hadden één kamer met twee tweepersoons bedden die heerlijk sliepen. De kamer (op de 3e verdieping) was door een rolgordijn en een verduisteringsscreen goed donker te krijgen en de airco hield de kamer goed koel. De kamer was ook stil, van verkeerslawaai hoorden we vrijwel niets. Wel keken we uit op de binnenplaats maar dat wisten we van tevoren en is geen probleem geweest aangezien we doorgaans van 8 uur 's morgens tot een uur of 9 's avonds op pad waren.

Heel praktisch is ook dat ieder van de 4 nachtkastjes beschikte over 2 usb poorten + nog 2 bij de tv, waardoor er ook voor 4 personen altijd genoeg gelegenheid was om telefoons, fototoestellen e.d. op te laden. Ideaal

We hebben niet in het hotel ontbeten. In de straat en rondom Bryant Park zitten erg veel zaken waar je een ontbijtje kunt halen om gezellig in Bryant Park op te eten. Voor ons is de 'Pret a Manger' op de hoek hofleverancier geworden; gezonde ontbijtjes (broodjes, wraps, yoghurt e.d.) en goede koffie. De nabijheid van Bryant Park maakt dat je nadat je op stap bent geweest in de stad nog even lekker in de buitenlucht kunt uitpuffen.

Over het vriendelijke en behulpzame personeel van Luma niets dan lof.

Datum van verblijf: juli 2018
LUMA_Hotel_Team, General Manager van LUMA Hotel Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Thank you for your review! I am glad you all slept well! And yes we know those extra USB's are so important to teenagers! In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 15 juli 2018

Net terug van een volledige week in Luma Hotel. Een tophotel. De ligging is erg goed. In midtown Manhattan, vlakbij de metro, kortbij Times Square en Bryant Park.
Mooie inrichting van de kamer, goede comfortabele bedden, vriendelijk personeel.
Het aantal kamers op een verdieping is beperkt waardoor er geen onnodig lawaai op de gang is. Goede nachtrust.

Kamertip: Wij zaten op een hogere verdieping (21), nauwelijks straatgeluid, alleszins niet storend.
Datum van verblijf: juli 2018
LUMA_Hotel_Team, General Manager van LUMA Hotel Times Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Thank you so much!! In anticipation Kate Martin

Beoordeeld op 7 juli 2018

Modern verzorgd Hotel. Met een bijzonder goede ligging om New York te bezoeken. Vlakbij het zeer aangename Bryant Park. Een van de mooiste parken in New York.Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Men kan bij het verblijf ontbijt boeken. Is een pluspunt. Maar het is geen ontbijtbuffet en naar Europese normen eerder modest te noemen. Spijtig dat we in de kamer geen daglicht hadden. Vele kamers zullen zo zijn. Het altijd leuk als men s'morgens bij het opstaan kan zien welk weer het is.

Datum van verblijf: juli 2018

Thank you for your review. We have several room types that have a view and natural sun light. For future please check the room type to ensure you have secured one facing the front of the hotel and not the back. In anticipation Kate Martin