24 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 220
travelup.comUS$ 275
PricelineUS$ 223
Beoordeeld op 10 juli 2018

De locatie is perfect. Vlakbij het Empire State Building en aan Fifth Avenue. Bijna alles is te voet te doen. Kamers zijn klein, maar dit heb je echt niet in de gaten. Je moet alleen zorgen dat je je rotzooi opruimt en niet laat slingeren. Bedden zijn heerlijk. Wel een beetje kort. Wat ons opviel waren de stopcontacten en oplaadpunten. Deze zijn er in overvloed. Enige minpuntje was dat wij een keer de trap hebben genomen naar beneden (zaten op de 4e verdieping), omdat de lift vrij lang wegbleef. Maar helaas hebben we om moeten keren want de trap was geblokkeerd met karren wasgoed en frisdrank. Geeft niet echt een veilig gevoel als er brand uitbreekt. En we hebben inderdaad een brandalarm gehad. Gelukkig vals alarm, maar ik zou niet weten hoe ik beneden had moeten komen.
Rooftopbar is geweldig. Prachtig uitzicht op de Empire en Manhattan. Wel een beetje winderig en vooral 's avonds koud. Maar het uitzicht maakt veel goed. Kortom een prima/schoon/modern/trendy hotel op een hele goede locatie. De volgende keer als we in NY zijn zullen we zeker weer dit hotel boeken.

Datum van verblijf: juni 2018
ArloNoMad, Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Hi There,

Thanks so much for such kind feedback. We are so glad to know that you enjoyed your stay here with us.

If ever you're in the area again, we'd be honored to have you join us once more!

We do apologize for the mishap with regard to the stairwell storage. Rest assured we have addressed this and it will no longer be an issue for you or any guest we host.

Cheers,

Beoordeeld op 5 juni 2018

Meteen bij binnenkomst viel mij al op dat het er zo prettig ruikt. Schone moderne kamer, fijne en schone badkamer. Heerlijke bedden. Midden in Manhattan vlakbij de Empire State Building! Goed werkende airco. USB-aansluitingen, prima tv met veel zenders, ook Netflix.
Goede WiFi, fijne bar/ruimte op de 2e etage waar je gezellig wat kunt drinken en kletsen. En de rooftop is super! Restaurant is er ook, hebben wij alleen geen gebruik van gemaakt.
Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel, allemaal. En dat de kamer klein is vonden wij absoluut geen probleem. Vanaf de rooftopbar prachtig uitzicht over de stad.

Kamertip: Wij hadden de standaard 2-persoons kamer. Geen uitzicht over de stad. Maar hiervoor kun je ook al terecht op de rooftop!
Datum van verblijf: mei 2018
ArloNoMad, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2018

Hallo linda2462,

Van begin tot einde klinkt het alsof we op de juiste plek terechtkomen voor het maken van deze reis naar New York om er een te onthouden. Ja, onze kamers zijn compact, maar we willen ze voorzien van alle gemakken van thuis. We hopen dat we onszelf hebben veiliggesteld als uw beste keuze van plaatsen om te verblijven, de volgende keer dat uw reizen u naar NYC brengen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel is erg modern. De kamers zijn erg compact, maar ook erg schoon. Enig minpunt was dat het ook benauwd was in de kamers. Airco is wel aanwezig, maar slapen met de airco aan lukt niet. We verbleven op de 13de verdieping en hadden 1 raam. Helaas konden we het raam niet openen omdat er dan frituurlucht van de restaurants beneden de kamer in kwam. De locatie van het hotel is perfect, alles is dichtbij. Empire state building zit om de hoek en flat iron building is ook absoluut niet ver.

De service van het hotel is goed, alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2018
ArloNoMad, Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Hi Lilith,

Thanks for taking the time to offer your feedback on your recent stay with us here at Arlo NoMad.

We greatly appreciate input from our guests, as it helps us continue to improve our operation for each and every visitor we host.

Should you find yourself in NYC again, our doors will always be open to receive you.

Warm Regards,

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

De locatie is heel goed, fijne buurt met genoeg leuke eettentjes en ook dicht bij parkjes. Goede spot ook om te winkelen. Het hotel is erg hip en modern, heerlijk rustig zitten in de lounge of het restaurant. Veel goede plekken om wat te werken. De rooftop is ook te gek, geweldig uitzicht, heerlijk zitten en leuke bar.
De kamer is niet al te groot maar precies groot genoeg. Een heerlijke douche en lekker bed. Koelkastje en wij hadden een kamer met terras, waar we nog buiten konden zitten om de loungestoelen. Kortom, ik zou dit hotel iedereen aanraden!!

Datum van verblijf: mei 2018
ArloNoMad, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Hello Sylvia N,

We wish every guest had the experience you did while with Arlo! It seems our terrace room provided everything you needed as a home base for your adventures in the concrete jungle. We love that you noticed each detail that we've put into our rooms and welcome you back with open arms for your next NYC escapade!

Warm Regards,

Beoordeeld op 5 maart 2018

De kamer was schoon en netjes. Modern hotel met een hele leuke ontspannen sfeer.
Personeel erg vriendelijk. Op de begane grond t/m tweede verdieping zijn algemene ruimte, die erg mooi zijn ontworpen en ook goede voorzieningen hebben als restaurant, bar en koffie bar. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
ArloNoMad, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Good Day adegraaf2018,

We so appreciate your high recommendation and your taking a moment to share your AR-LOve! We will absolutely share your praise with our team. We are happy they provided you with friendly smiles as well as a clean and tidy room throughout your visit! If travel brings you back to NYC in the near or far future, we hope to earn first consideration for a return visit. (We love welcoming back familiar faces!)

Best Regards,