Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Official Site
KLOOK
Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel is erg modern. De kamers zijn erg compact, maar ook erg schoon. Enig minpunt was dat het ook benauwd was in de kamers. Airco is wel aanwezig, maar slapen met de airco aan lukt niet. We verbleven op de 13de verdieping en hadden 1 raam. Helaas konden we het raam niet openen omdat er dan frituurlucht van de restaurants beneden de kamer in kwam. De locatie van het hotel is perfect, alles is dichtbij. Empire state building zit om de hoek en flat iron building is ook absoluut niet ver.

De service van het hotel is goed, alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2018
ArloNoMad, Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Hi Lilith,

Thanks for taking the time to offer your feedback on your recent stay with us here at Arlo NoMad.

We greatly appreciate input from our guests, as it helps us continue to improve our operation for each and every visitor we host.

Should you find yourself in NYC again, our doors will always be open to receive you.

Warm Regards,

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

De locatie is heel goed, fijne buurt met genoeg leuke eettentjes en ook dicht bij parkjes. Goede spot ook om te winkelen. Het hotel is erg hip en modern, heerlijk rustig zitten in de lounge of het restaurant. Veel goede plekken om wat te werken. De rooftop is ook te gek, geweldig uitzicht, heerlijk zitten en leuke bar.
De kamer is niet al te groot maar precies groot genoeg. Een heerlijke douche en lekker bed. Koelkastje en wij hadden een kamer met terras, waar we nog buiten konden zitten om de loungestoelen. Kortom, ik zou dit hotel iedereen aanraden!!

Datum van verblijf: mei 2018
ArloNoMad, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Hello Sylvia N,

We wish every guest had the experience you did while with Arlo! It seems our terrace room provided everything you needed as a home base for your adventures in the concrete jungle. We love that you noticed each detail that we've put into our rooms and welcome you back with open arms for your next NYC escapade!

Warm Regards,

Beoordeeld op 5 maart 2018

De kamer was schoon en netjes. Modern hotel met een hele leuke ontspannen sfeer.
Personeel erg vriendelijk. Op de begane grond t/m tweede verdieping zijn algemene ruimte, die erg mooi zijn ontworpen en ook goede voorzieningen hebben als restaurant, bar en koffie bar. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
ArloNoMad, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Good Day adegraaf2018,

We so appreciate your high recommendation and your taking a moment to share your AR-LOve! We will absolutely share your praise with our team. We are happy they provided you with friendly smiles as well as a clean and tidy room throughout your visit! If travel brings you back to NYC in the near or far future, we hope to earn first consideration for a return visit. (We love welcoming back familiar faces!)

Best Regards,

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel , vriendelijke ontvangst, goede ligging aan de Empire State building, Macy's praktisch om de hoek. Eataly nabij, makkelijk als je 's avonds iets wil gaan eten.. Wij hebben bijna alles te voet gedaan. Het hotel heeft kamers met alle voorzieningen: big TV, ruime douche,frigo,haardroger, steamer, kluisje( onder het bed) De kamers zijn niet groot maar hebben toch een ruimtegevoel. Je kan je valiezen kwijt onder het bed wat handig is. Wel zeer beperkte kastruimte.. zoals meestal in New York. Voor toiletgerief is er gelukkig plaats genoeg.
Je kan in de lobby drank kopen maar het is erg duur bv een flesje San Pellegrino was 3 keer de prijs die je ergens anders betaalde dus je koopt zoiets beter bv in Eataly of een drugstore en zet het dan in je koelkastje.
In het hotel wel mooie zitruimtes en een mooie rooftopbar.
Er zijn 3 liften . 1 gaat tot verdiep 8 , de 2 anderen tot de rooftopbar, wat betekent dat vooral 's avonds die druk bezet zijn vermits er ook nog eens mensen van buiten het hotel naar de bar komen..
Wij waren altijd blij dat wij op verdiep 6 zaten en zodoende de eerste lift konden nemen en niet moesten aanschuiven , het heeft ons veel tijd bespaard!
Als je een modern, hip hotel wil, moet je voor Arlo Nomad kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Arlo_Hotels_NYC, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Good Day Ve123,

Thank you so much for taking the time to provide such a detailed recap of your recent time with us at Arlo NoMad. We are pleased to hear you found visiting all of your desired attractions a breeze from our central location in the heart of Midtown. We're also very happy to hear that you made great use of our micro-space while visiting. (We designed our rooms to fit suitcases underneath the bed as well as above the room closets and you seemed to take great advantage of these features!) Thank you again for providing your feedback and we would be honored to welcome you back on future travel.

Sincerely,

mhouston@arlohotels.com

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

In het hart van Manhattan, met uitzicht op het empire state building, ligt dit geweldige hotel. De kamer is aan de kleine kant maar door de efficiënte indeling prettig in gebruik. Perfect schone en moderne badkamer, bed met geweldig uitzicht omringd door ramen. Probeer de lift om 07.30 en 08.00 te vermeiden omdat dit populaire (zakelijke) vertrektijden zijn waardoor de liften soms overbezet zijn.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Arlo_Hotels_NYC, General Manager van Arlo NoMad, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Good Day Michel,

Thank you so much for reviewing your recent stay. We are thrilled our location was ideal for your New York City urban adventures and our room (and views) left you sleeping comfortably. We would absolutely appreciate the opportunity to welcome you again!

Sincerely,