TripAdvisor

vanaf 40,00 US$
vanaf 89,00 US$
vanaf 69,99 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Bij het bezoek aan Trinity Church zijn wij niet binnen geweest, echter hebben wij wel aan de buitenkant het gebouw gezien. Je waant je even ergens anders bij het zien van zo'n "miniscule" kerk tegenover de hoogbouw van New York

Beoordeeld op 7 juli 2017

Super mooi en het is zo gek om die kerk zo tussen als die grote gebouwen te zien staan. dat maakt de aantrekkingskracht juist groter. loop even naar binnen, zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017

Prachtige kerk tussen al die gebouwen. Gratis toegang waar je onbeperkt gratis foto's kan nemen. Een plek om even tot rust te komen

Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Via een wandeling hier bij dit kleine pareltje terecht gekomen.
Zo apart dat zoon oude kerk hier staat. Als je de geschiedenis er op na slaat dan is het helemaal leuk om daar gelopen te hebben.
De begraafplaats is ook zeer indrukwekkend, veel bekenden en onbekende immigranten liggen hier begraven.
Zeker een aanrader om door de kerk en de begraafplaats te lopen.

We zijn 45 min geweest.

Beoordeeld op 26 maart 2017

Het is wat vreemd om zo'n oud ogend bouwwerk tussen de moderne gebouwen pal naast Wall Street te zien.
Bijzonder mooi of interessant is de kerk echter niet.
Daarvoor kun je beter naar St. Patricks Cathedral gaan.
En wie in Europa grote kerken/kathedralen heeft bezocht zal ook niet snel onder de indruk geraken.

Datum van activiteit: maart 2017