Vandaag geopend: 08:30 - 16:00

vanaf 49,00 US$
vanaf 57,00 US$
vanaf 19,45 US$
Beoordeeld op 9 maart 2020

Een must do tijdens je reis naar New York.
Als je deze dame niet gezien hebt, ben je niet in New York geweest

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Uiteraard is het Vrijheidsbeeld een Must omdat dit het Icoon is van New York en misschien wel van Amerika. Ik verwacht dag heg erg bijzonder kan zijn om de Kroon te bezoeken. Echter moet je dit minimaal 3-4 maanden van tevoren boeken. Wanneer dit dus geen optie is was wat we nu hadden perfect. We voeren er dichtbij langs en er was meer dan voldoende mogelijkheid om een goede foto en selfie te maken. In mijn opinie zal een bezoek aan Ellis eiland niet veel extra's bieden.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020

Ben je voor de eerste maal in New-York dan ben je als het ware verplicht om dit monument te bezoeken. Neem de ferry (opgelet : tracht voor 10u te vertrekken - zo niet kan het zeer druk zijn en dien je lang aan te schuiven) die je eerst naar het "Statue of Liberty" brengt. Je bezoekt op eigen tempo dit monument. Gratis audiophone ter beschikking (niet in het nederlands). Daarna stap je terug op de boot die je naar Ellis eiland brengt. Ook dit eiland bezoek je op eigen tempo. Daarna keer je terug naar New York City.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Vrijheidsbeeld is overbekend uiteraard en hoort bij NY. Om te bezoeken aardig maar kost ook aardig wat. Daarom het advies om met de gratis Staten Island Ferry op en neer te varen. Deze boot komt nm langs het beeld en daarbij heb je een schitterend zicht op Manhattan!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020

Het stelde ons een beetje teleur toen we aankwamen met de boot omdat we hadden gedacht of verwacht dat het beeld 2x zo groot zou zijn. Maar het is eigenlijk vrij klein. Als je aankomt op het eiland kan een gratis audio tour doen buiten, in het museum en het onderste gedeelte van het beeld. Je komt heel veel interessante feiten te weten over het beeld en haar geschiedenis. Om in de kroon te kunnen moet je wel nog extra betalen.

Datum van activiteit: januari 2020