33 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 315
Hotels.comUS$ 315
Hyatt.comUS$ 315
PricelineUS$ 315
FindHotelUS$ 315
Agoda.comUS$ 415
Beoordeeld op 14 juli 2019

De afgelopen 8 jaar verblijf ik hier een week per jaar. Financieel is het altijd chaos. Kamer wordt vooruit betaald maar is nooit goed geregeld bij aankomst. Verder een goed hotel op de verbouwing van dit jaar na.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 juni 2019

Dit hotel is groot met veel ongebruikte ruimte. De inrichting is nogal saai en heeft geen luxe of aangename sfeer. De uitzicht is zeker geweldig maar dat is alles wat dit hotel kan bieden. Prijs kwaliteit niet inverhouding. We hebben niet in het restaurant gegeten dus kan niks over zeggen.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Voor zaken hier gelogeerd. Voldoet aan de verwachtingen, al het noodzakelijke is aanwezig: kosteloze WiFi, perfect bed, werktafel en bankje om op te zitten. Badkamer is basic en wat verouderd: gootsteen is kapot en bad is klein en laag. Douche in bad. Uitzicht mooi over het water. Ontbijt is prijzig maar ok. Personeel vriendelijk

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 maart 2017

Geweldige locatie aan de jachthaven en aan de boulevard. Direct aan het hotel is een aantal leuke winkels en restaurantjes. Kamers zijn prima, schoon en groot. Grote badkamer. Parkerern in het hotel. Je kan kiezen tussen valet parking (€50) of self parking (€35)

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 23 januari 2017

aan te raden, maar niet goedkoop wat kamers betreft. Ontbijt aan 25€ mogelijkheid in de market one voor een goedkopere prijs. Uitstekende ligging kort aan de haven idem voor gaslamp . Kortom een aanrader als de prijs geen pobleem is (300 USD e maker zonder ontbijt)

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Grand_Hyatt_SD, Guest Relations Manager van Manchester Grand Hyatt San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2017

We appreciate your kind words and are thrilled to learn the hotel provided the perfect backdrop to your San Diego visit. It would be out pleasure to welcome you back in the near future, thank you for being our guest!