14 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 23/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
FindHotel194 US$
Hyatt.com221 US$
travelup.com217 US$
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Voor zaken hier gelogeerd. Voldoet aan de verwachtingen, al het noodzakelijke is aanwezig: kosteloze WiFi, perfect bed, werktafel en bankje om op te zitten. Badkamer is basic en wat verouderd: gootsteen is kapot en bad is klein en laag. Douche in bad. Uitzicht mooi over het water. Ontbijt is prijzig maar ok. Personeel vriendelijk

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 maart 2017

Geweldige locatie aan de jachthaven en aan de boulevard. Direct aan het hotel is een aantal leuke winkels en restaurantjes. Kamers zijn prima, schoon en groot. Grote badkamer. Parkerern in het hotel. Je kan kiezen tussen valet parking (€50) of self parking (€35)

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 23 januari 2017

aan te raden, maar niet goedkoop wat kamers betreft. Ontbijt aan 25€ mogelijkheid in de market one voor een goedkopere prijs. Uitstekende ligging kort aan de haven idem voor gaslamp . Kortom een aanrader als de prijs geen pobleem is (300 USD e maker zonder ontbijt)

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Grand_Hyatt_SD, Guest Relations Manager van Manchester Grand Hyatt San Diego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2017

We appreciate your kind words and are thrilled to learn the hotel provided the perfect backdrop to your San Diego visit. It would be out pleasure to welcome you back in the near future, thank you for being our guest!

Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Het Manchester Grand Hyatt is een zeer goed hotel, prima kamers met een fantastisch uitzicht over de haven of het congrescentrum van de prachtige stad San Diego.
De service is prima in orde, het personeel is vriendelijk en correct.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2016

Dit hotel is echt geweldig!!! Het ontbijt is heerlijk met alles wat je hebben wil en de kamers zijn ruim en comfortabel. Het hotel ligt op loopafstand van elk vervoersmiddel en op 5 min van de uss midway waar je ook uitzicht op hebt. Het bed was gigantisch en ik (195 cm) had nog een halve meter over! Dit hotel is een echte aanrader.

Kamertip: Een kamer rond verdieping 8 is voldoende voor het beste uitzicht.
Datum van verblijf: oktober 2015