Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Boston
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.835)
Beoordelingen filteren
2.835 resultaten
Waardering van reizigers
1.354
908
342
135
96
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.354
908
342
135
96
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.835 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 13 september 2016

Goede prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende locatie dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden. Gratis koffie en frisdranken van maandag t/m vrijdag en uitstekende parkeergelegenheid in nabijgelegen garage, valet service tegen gereduceerde prijs. Alleen een klein probleem: Douche neigt tot lekken: alleen een gordijn om te voorkomen dat water uit de douchebak lekt naar de rest van de badkamer.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 559hauwt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 19 maart 2016

We komen 's nachts om half 2 aan en dat zal wel niet meegeholpen hebben bij de vriendelijkheid van de receptie. Incheckprocedure is half self service, beetje vreemd om de keycard uit een machine te krijgen. Dan via lift naar kamer en dan zie pas goed dat het hotel oud is (1920). En de renovaties zijn oppervlakkig. Een keer grondig van binnen de boel helemaal strippen en opnieuw inrichten zou geen kwaad kunnen. Kamer is op zich prima met helaas een Indiaas aandoende geur (ontsmettingsmiddelen). Hotel heeft goede lounge voor een (gratis) kop koffie.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 959RobD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CQAlicia, Senior Guest Service Manager van Club Quarters Hotel in Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CQAlicia, Senior Guest Service Manager van Club Quarters Hotel in Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CQAlicia, Senior Guest Service Manager van Club Quarters Hotel in Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken