Official Hotel
Algotels
Marjolein D
Tilburg, Nederland
Mooi hotel midden in centrum
Beoordeling van The Godfrey Hotel Boston
5,0 van 5 bollen20 dec 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel is midden in het centrum gelegen, de ideale locatie en vlakbij de metro. We hadden een executive hoekkamer op de bovenste verdieping. Lekker rustig en mooi uitzicht. De kamer is super netjes en heeft een moderne badkamer. Het matras is best wel zacht net als het kussen. Zelf houd ik van een wat steviger kussen en matras. Het personeel is redelijk vriendelijk. Zeker een aanrader, gelet op de goede prijs kwaliteit verhouding.
Datum van verblijf: december 2021Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
Gratis parkeren
0.4 km van The Godfrey Hotel Boston
Meer hotels in Boston bekijken
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Grote kamer, wel wat oud. Wij hadden geen keukentje, wel een koffiezetapparaat en koelkast.
-Ligt op loopafstand van Cheers.
Het park the Boston Common is een rustig park, waar veel eekhoorns lopen. Mooi park.
Het centrum van Boston ook lopend te doen, mooie buurt, goede locatie. Vonden de prijs wel wat duurder, maar denk dat je daaraan niet ontkomt in Boston.

Datum van verblijf: september 2019
Deanna M, Manager van The Godfrey Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Dear Marrie303,

Thank you for your review and for staying with us. We're pleased to hear that you loved our location. We're near great bars, restaurants, and tourist spots, so we're glad to hear that you took advantage of them. We appreciate your feedback and hope that you consider staying with us in the future.

Thanks again, Marrie303!

Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel midden in stad. Bed en douche superheerlijk!

Wel bizar dat je sinds januari nog 20 dollar aminitytoeslag krijgt bij uitboeken. Voor wifi en water? Voelt als oneerlijke concurrentie dat dit niet in de prijs is inbegrepen zit.......op deze manier kan je hotels niet goed vergelijken.......

Verder heerlijk hotel en met een special deal zeker een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018

De kamers in dit hotel zijn erg ruim, en er is een fijn breed bed aanwezig. Airco en koelkast aanwezig. De badkamer is luxe met een hele fijne douche, er is ook een föhn aanwezig. De WIFI is gratis. De ligging is zeer centraal, op 2 min lopen van de metro en van het park. Er is een supermarkt om de hoek, de Roche Bros, tegenover Macy's. Aardige ontvangst bij de receptie. Er zit een koffietentje naast dat je via het hotel ook kan bereiken, waar je ook kan ontbijten. Om de hoek van het hotel kan je ook ontbijten en lunchen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Paul S, Corporate Director of Sales & Marketing van The Godfrey Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Hi KimvG1 -

Thank you for the review. We're glad you enjoyed all the amenities and hope to have you again in the future.

Beoordeeld op 23 juli 2017

locatie is goed, hotel ziet er mooi uit. Service is slecht. Op site staat dat er een bar en een restaurant bij het hotel horen. Er is wel een verbinding met bar vanuit hotel, maar verder is het een zelfstandige zaak. Ongeïnteresseerd, verveeld barpersoneel. Hierdoor is het een ongezellig, sfeerloos zakenhotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers. Water en WiFi gratis. Goede ligging: vlakbij station, metro en park. Uitgebreid gamma toiletartikelen. En bovenal: de beste matras ooit! Slapen doe je hier als een roos! Wij sliepen achteraan (mochten kiezen) en daar was het superrustig. Aan het hotel is ook een koffiebar met heerlijke cappuccino en lekkere muffins, ideaal voor een snel ontbijt.

Datum van verblijf: september 2016
GodfreyBoston, Manager van The Godfrey Hotel Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016

Hi 111Stefanie111,

Thank you for choosing us for your recent trip to Boston. We're pleased to hear you enjoyed our spacious rooms, complimentary WiFi and good location. We hope to host you on your next trip to Boston. Safe travels.