Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 personen bekijken dit hotel
Booking.com
206 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
206 US$
View deal
Gratis annuleren tot 24/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
221 US$
174 US$
View deal
BESPAAR 47 US$
Hotels.com206 US$
Priceline206 US$
travelup.com221 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.562)
Beoordelingen filteren
5.562 resultaten
Waardering van reizigers
4.003
1.102
268
95
94
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
4.003
1.102
268
95
94
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.562 beoordelingen
Beoordeeld op 14 juni 2016 via mobiele applicatie

Zijn rond de middag toegekomen en van start tot finish goed ontvangen. We hadden een kamer geboekt met cityview en kregen meteen een upgrade met seaview nu we zijn al wel wat gewend qua kamers maar dit was gewoon een topkamer ! Een heel ruime kamer met een magnifiek uitzicht , ik moet zeggen zo'n ontvangst na zo een lange rit is alleszins geweldig , superpersoneel ook zowel aan de frontdesk als het poetspersoneel allemaal supervriendelijk en heel behulpzaam! Eten in het restaurant was ook een uitermate goede ervaring prijs kwaliteit top! Ook de aan de bar weer in dezelfde lijn als eigenlijk in het ganse hotel gewoon top ! Top bediening en top service ! Ook bij het uitchecken is men heel attentvol : nog een flesje water of een koffie voor onderweg ? Kortom zo moet een ervaring zijn in een hotel ! Van begin tot het einde geen opmerking enkel eentje wereldklasse ! En we hebben super genoten van ons verblijf en we komen zeker terug want deze ervaring gaat ons nog lang bijblijven

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Louis0208
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2014

Nooit eerder in Boston geweest. Geboekt bij IC Boston. Ontvangst perfect. Dame met Chinese achtergrond die al in Nederland was geweest. Dat is een gelukje,maar haar collega's waren evenzeer top,van hetzelfde slag zou ik zeggen. Ook de concierge wist van wanten en gaf de goede adviezen om bijvoorbeeld Harvard op de goede manier te verkennen. Ook de locatie was -na even gewend te zijn aan dewijze waarop Boston in elkaar steekt- meer dan prima.
Kortom een prima verblijf gehad. Een volgend bezoek aan Boston zal zeker beginnen bij dit hotel.

Kamertip: Er kan gekozen worden aan uitzicht over de stad of over de haven. Wie vindt wat leuk?
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Peter v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
InterConBos, Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2014
Google-vertaling

Dear Peter v,

We are so happy to hear that you had a great stay with us and I’m glad that you enjoyed your first visit to our wonderful city! We wish you happy travelling and hope to see you in Boston again in the future.

Best regards,

Monika Henry
Executive Assistant Manager
InterContinental® Boston
Monika.Henry@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 19 september 2011

Dit moet één van de beste hotels zijn.
Van het inchecken bij Maya, Conciërge Marc, tot de beste barman ooit op Rumba.
Het kan duur zijn maar het is elke cent waard.
Probeer Miel aangezien we er ook een heerlijke maaltijd hadden.

Bedank Wolfie17
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
ICBoston, Hotel Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2011
Google-vertaling

We are delighted to hear that we are one of the best hotels that you have stayed in. Our staff strives to make each guests’ stay memorable and we are thrilled to here our staff created such an amazing experience for you. It is a pleasure to hear you had a chance to tantalize your taste buds at our restaurant & bar. Hopefully during your next stay you will have a chance to try Sushi-Teq, our chic sushi/tequila bar featuring innovative and traditional sushi concepts paired with vintage agave driven tequila, margaritas, and specialty cocktails. Thank you for your review.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 maart 2020

Datum van verblijf: januari 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FarAway09522847827, General Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2020

Datum van verblijf: februari 2020
    • Locatie
    • Kamers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FarAway09522847827, General Manager van InterContinental Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken