5 personen bekijken dit hotel
Hyatt.com180 US$
Hotels.com180 US$
Trip.com181 US$
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi gelegen in theater district.Hyatt hotels zijn nooit teleurstellend, de inrichting van de kamer is praktisch en chic. Bedden groot en super comfortabel , personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een groot hotel maar je kreeg wel contact met personeel. Hotel heeft een zwembad en fitness ruimte. Als ik terug ga naar Boston zou ik hier terug gaan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

Dit hotel centraal gelegen in Boston is een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Washington. Door zijn centrale ligging zijn alle belangrijke bezienswaardigheden binnen loopafstand voor mensen die van een leuke wandeling houden. Ook een uitstekend hotel voor kinderen. Echt een aanrader.

Kamertip: Perfect centraal gelegen
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016 via mobiele applicatie

Een perfect een correct hotel en zeer aangenaam gelegen in Boston Downtown.
De kamers zijn ruim (standaard room) en zeer verzorgd. Als hotel gast krijg je gratis WiFi aangeboden snel genoeg voor Netflix!
De bedden zijn er zalig en wat leuk is dat je de iPhone, iPad en Apple Watch kunt opladen met USB zinder adapters voor stopconcacten!

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 mei 2015

Moest ik ooit opnieuw Boston bezoeken, zal het niet hier zijn. Vooral de prijs slaagt me hier tegen. Ik betaalde bijna 800 dollar voor drie nachten (en één biertje). Personeel is vriendelijk en kamer is netjes. Ik heb hier ook vrij lekker gegeten. Er zat wel enorm veel knoflook op de steak. Het ontbijt hier is riant en omvat alles wat je maar van een ontbijt kan verwachten. Zoals gebruikelijk in de VS zat dit niet in 800 dollar overnachtingskosten, maar moest ik daar nog eens 30 dollar voor opleggen. Ik ben de twee laatste ochtenden naar een broodjesbar aan de overkant van de straat gegaan. Daar was de prijs/kwaliteit wel zeer correct en ze hebben daar een uitgebreid aanbod.

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2012 via mobiele applicatie

Prima lokatie in Boston, alles in de buurt. Hotel stamt echter uit de jaren 80... Safe? No. Spullen bij receptie brengen. ;-(( Kamer achterhaald. Internet megatraag. Boston is duur, dit is te duur voor wat men biedt.

Datum van verblijf: oktober 2012