Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik zou dit hotel niet aanraden. Receptionist is onaardig en niet geïnteresseerd. Matrassen zijn klein en hard. De buurt is vreselijk. Het zit vol zwervers en drugs verslaafde. Om de stad te verkennen en een veiliger gevoel te hebben kun je beter in de buurt van pier 39 een hotel nemen.

Datum van verblijf: juli 2018
Charles W, Front Office Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Hello Stan W,

Please accept my sincerest apologies for service that is below our standard. We know you had many choices in San Francisco and we appreciate that you choose Good Hotel.

We hope that you'll reconsider staying with us in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 10 mei 2018

Kamer was redelijk prijs/kwaliteit. Heb helaas 2 nachten niet kunnen slapen door herrie en schreeuwende zwervers. Ik zat op de begane grond met mijn kamer waardoor de zwervers en junks goed hoorbaar waren. De naalden van de junks lagen onder het raamkozijn wat je niet echt een fijn vakantiegevoel bezorg.

Als je richting de stad loopt moet je 5 minuten door een scene van the walking death. Daarna kom je in het prachtige San Francisco. Het beste is om Tenderloin District te mijden als je geen trek hebt in drugs.

Helaas kunnen de medewerkers hier niks aan doen. Waren erg aardig en het is een leuk klein hotel. Jammer van de omgeving.

Datum van verblijf: mei 2018
Charles W, Front Office Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

Hello GVisser91,

Thank you for your sharing your experience during your time with us. We appreciate that you found our employees and our property to be nice.

We do apologize about the inconvenience you experienced while staying with us. Please know that our team is available 24hours and are happy to help make your stay more peaceful and relaxing.

Warm Regards,

Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en schoon vandaar 2 sterren.
Ontzettend kleine kamers. Bedden van 140x200. Luidruchtige kamers en een hele slechte buurt. Echt een getto. S'avonds even rondlopen raad ik af. Allemaal drugs gebruikers om het hotel. Het stinkt nog erger naar weed dan in Amsterdam. Tevens 40dollar parkeergeld betalen per nacht!

Datum van verblijf: april 2018
Charles W, Front Office Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2018

Hello Niels G,

We truly appreciate your kind words about our friendly staff. As a reminder, Good Hotel is a non-smoking hotel - this includes cigarettes and marijuana. Also, our overnight parking fee is $35 per night plus tax. This is one of the lower parking fees across the SoMa neighborhood. If you are parking a hybrid vehicle, your car parks free! We're very proud of this amenity.

Warm Regards,

Beoordeeld op 18 november 2017

Toen we in de hotellobby toekwamen , hadden we nauwelijks plaats aan de balie. De medewerkster gaf ons geen enkele uitleg of bijkomende info over de faciliteiten van het hotel. Je kon daar bv een hop on hop off ticket kopen, maar dat werd ons niet verteld. Ik lees over gratis fietsengebruik, fitnessfaciliteiten, zwembad... wisten we niet enz. en hebben we ook niet ontdekt. Misschien een hotelplannetje en meer uitleg geven?!
Onze eerste indruk viel echt wel tegen, zeker toen we een parkeerplaats moesten vinden. Je kon nauwelijks je auto parkeren tussen de palen en op het ander parkinggedeelte kon je nauwelijks manoeuvreren , zeker als er een grotere wagen een parkeerplaats inneemt. Vandaar dat ik de prijs die we hiervoor moesten betalen schandalig vind: 35 dollar per nacht! In vergelijking met andere grote hotels als in LA, Las Vegas betaalden we 16 dollar per nacht en hadden we ruimere plaatsen.
We mogen blij zijn dat we er zonder blutsen en krassen vanaf gekomen zijn.
Toen we door de uiterst smalle gangen naar onze kamer gingen, waanden we ons in een kabouterhotel. Ze trachten dit te compenseren door Ikea-inrichting en frisgroene muren, maar dat weegt niet op tot de beperkte kamerruimte waar je nauwelijks je bagage in kwijt kunt en de badkamerruimte waar je zeker niet met 2 personen tegelijk in kunt. Je had ook geen mogelijkheid om je toilettas ergens behoorlijk neer te zetten. Maar alles was wel aanwezig, ook de badkamerproducten en die werden elke dag aangevuld. Ook de handdoeken werden ververst.
Er was een licht, metalen opklaptafeltje tegen de kamermuur wat ik zelfs niet zou durven gebruiken. Ik had een opgesloten gevoel met een klein raam dat op een blinde muur uitkwam. Voor wie aan claustrofobie lijdt, geen aanrader. Een strijkplank is wel voorradig maar ik zou niet weten waar ik die kan uitklappen. Misschien dan toch maar opteren voor een koelkast, wat je in andere hotels/motels wel hebt. Je beschikt wel over koffiezetfaciliteiten.
Een uiterst , klein bed,(we dachten dat het om een eenpersoonsbed ging....) wel een goede matras. Uiteindelijk is dit geschikt als een eenpersoonskamer.
De buurt loopt vol van daklozen en gedrogeerden , en daardoor was mijn eerste indruk van San Francisco echt niet goed. Gelukkig leerden we de stad kennen via hop on hop off en er is een halte niet ver van het hotel. Om alles te voet te doen , ben je te ver uit het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2017
HaiyiHotelsSF, Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Dear Patrick19562014,

We certainly appreciate that you took the time to share your review about your recent stay with us. We are disappointed to hear that you had a less than perfect stay with us. We are currently working with a designer to bring a refreshed hotel in the next year, to better serve our future guests, and we will definitely take your feedback into consideration.

Regarding our parking charge, parking is certainly a challenge in San Francisco, as with every metropolitan city in the United States. We pride ourselves in offering parking at a value compared to that of our competitor hotels that charge in upwards of $59++ per night. We thank you again for your feedback and hope to welcome you back to San Francisco very soon.

Best regards,

Nick
Haiyi Hotels | San Francisco
for Good Hotel

Beoordeeld op 29 september 2017

Eerder klein hotel, natuurlijk ook midden in de stad. Niet ver van Market Street, wat handig is voor de bus of tram te nemen. Maar de grootste bezienswaardigheden liggen natuurlijk wel langs het water.

Let op als je van hieruit naar Fisherman's Wharf wil stappen, het gaat serieus omhoog en naar beneden!

Kamer was klein en stonk een beetje naar het hout. Uitzicht was gewoon op de muur van de andere kant van het hotel. Jammer.

Datum van verblijf: september 2017
HaiyiHotelsSF, Manager van The Good Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear JimboJetJones,

Thank you for for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your visit to San Francisco, but do apologize if our hotel did not meet your your expectations. Thank you again for your feedback!

Best regards,

Nick