Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. Centraal gelegen. Openbaarvervoerkaart voor 7 dagen gekocht ( $43) waarmee je makkelijk overal komt, inclusief cable car. WiFi van hotel op onze telefoons doet het helaas niet ( onveilige verbinding) maar de iPads en computer wel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Door een annulatie van onze vlucht door British Airways in dit hotel ondergebracht. Ongelooflijk mooie skyview op bovenste verdieping, ruime comfortabele kamer, heel vriendelijk en bereidwillig personeel. Ruime keuze aan ontbijtmogelijkheden (3), wel extra toeslag voor internet - wat in ons geval nog vergoed wordt door BA.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juli 2017

Kamer heeft geweldige bedden ,heel comfortabel, alle nodige voorzieningen !!! Ontbijt heel goed buffet ruime keuze (aan te raden) ,avonddiner echter trok op niets, geld niet waard !!!! Valet service voor auto schandalig duur 75$ per nacht !!!!

Kamertip: Geen bijzondere tips ,alle kamers lijken OK te zijn. Eventueel een voorkeur vermelden voor uitzicht, wat niet voor alle kamers geweldig is.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 november 2016

Wij hebben 3 nachten in dit hotel geslapen en zijn er zeer tevreden over! Absoluut een aanrader en een ideale locatie. Wij hebben gekozen om het ontbijt niet te nemen. Wel kregen we een kamer op hoogte om van het uitzicht te genieten. Topper.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 16 november 2016

Tijdens een congres verbleef ik in de Marriot Marquis. Het hotel is uitstekend gelegen, om de hoek bij Union square. De kamers zijn ruim en netjes en het hotel heeft meerdere restaurants en een mooie rooftop bar. De wifi is goed en het is een uitstekend hotel voor zaken, wellicht wat minder gezellig voor vakantie. Omdat de kamers zeer hoog geprijsd zijn krijgen ze van mij geen 4 sterren.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Patti C, Manager van San Francisco Marriott Marquis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2016

Greetings, Tessa.
Thank you for sharing your kind review with us. We are pleased to learn you enjoyed the Marquis prime location, your spacious and well-appointed guestroom and had a great time at The View! It would be our pleasure to be your hotel of choice on your next visit to San Francisco.