Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.587)
Beoordelingen filteren
3.587 resultaten
Waardering van reizigers
804
826
923
567
467
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
804
826
923
567
467
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.587 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Was daar met een vriendin. Kwamen laat in de middag aan een het was er heel erg druk voor het inchecken. Er was maar 1 persoon die daar de mensen hielp. Ze reserveren ook wel erg veel van je visacard, 250 euro per nacht, moet je rekening mee houden als je net 3 weken door Amerika hebt gereisd. Auto konden wij parkeren in de garage achter het hotel voor zo'n 38 euro per nacht. Erg prijzig. Wij hadden een kamer met 2 bedden gereserveerd maar bij navraag bleek het 1 kamer met 1 bed te zijn. Bij nogmaals vragen naar kamer met 2 bedden kregen wij een kamer voor gehandicapten. Erg groot en ruime douche waar je met een rolstoel in zou kunnen, wat voor ons niet nodig was een 2 bedden. Deze waren goed en schoon. Dus dat was netjes geregeld. In het begin stonk de kamer wel een beetje muf. Maar raam open en toen ging het wel. Kamer was wel wat donker. Wij hadden kamer aan de voorkant. Hier hadden wij geluidsoverlast van de Burger King die 24 uur per nacht klassieke muziek afspeelde. Toen wij hierover klaagden kregen wij de na de 1e nacht een andere kamer aangeboden. Deze was te klein. Uiteindelijk kregen wij een korting op het parkeren. Dat was netjes. Zelf ook bij Burger King geklaagd tot 2x toe en ondanks dat zij een permit hadden hebben we de 3e nacht geen muziek meer gehoord. Lekker eten kun je bij Sams Diner. Wij dachten dat pier 39 niet ver lopen was maar dat is toch meer dan 1 uur lopen. Veel zwervers in de buurt maar dat geen last van gehad. Als je veel wilt lopen kun je ook naar China Town en Union Square lopend. Je ziet dan wel heel veel.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 305wilmab
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Duur hotel op een slechte locatie, kleine badkamer, geen uitzicht , vieze gangen en liften die niet werkten.. zodra je naar buiten loopt weet je niet wat je ziet. Overal junkies lijkt wel een invasie! Niet heen gaan dus!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Erik H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin V, Manager van Hotel Whitcomb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018
Google-vertaling

Thank you for your comments.

Kevin V/DOO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer oud bolling hotel met geen persoonlijke uitstraling. Dik,stinkend naar de pies tapijt inderdaad de gangen. En ook een gast voor 2 nachten heeft recht op een uitzicht. Nou, bekijk de foto's. Triest. Totaal 3x niks. Niet heen gaan dus.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank 12mauricen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin V, Manager van Hotel Whitcomb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2018
Google-vertaling

We welcome your comments, as we try to improve.

Kevin V/DOO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 januari 2018

Pluspunten aan dit hotel zijn de zeer ruime kamers met heerlijke bedden. Goed en schoon sanitair en het geheel heeft een mooie sjieke uitstraling.

Minpunten vind ik het ontbreken van een koelkastje en waterkoker, slechte WIFI-bereik, haastige werknemers en de straat waar het hotel aan ligt; namelijk zeer veel zwervers.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Dorijn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Zoals door meerderen gemeld - indrukwekkend aan buitenzijde en bij binnenkomst, kamers sterk verouderd, wastafel formaat als in een vliegtuig, geen koelkast, geen koffieapparaat, airco met herrie et.
Jammer.
Ligging is prima, als je goed ter been bent is zelfs Pier 39 nog op loop afstand

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank toto2000Heesch
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kevin V, Manager van Hotel Whitcomb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017
Google-vertaling

Good day toto2000Heesch,

We thank you for your comments, and we extend our apologies for the small sinks, however, we do offer refrigerators and coffeemakers upon request.

Kevin V/DOO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken