Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden 25 jaar geleden al eens in dit hotel overnacht. Toen vonden we de buurt al niet erg prettig. En dat was nu nog veel erger geworden. Hele groepen verslaafden op straat. Ik wil me daar niet door laten tegenhouden, maar de grens was voor mij bereikt toen ik ontdekte hoeveel heroīnespuiten er op straat liggen. Ik wil hier niet meer naartoe. Jammer van het hotel, want dat is verder prima. Vriendelijke receptiemedewerker. En ook nog een fijn zwembad. Maar helaas in een verkeerde buurt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

Vanaf het airport namen we de BART, naar station Civic Center. Je staat dan op de hoek van 8th street, dus vlakbij het hotel. Ja, er staan/zitten/liggen heel wat zwervers, maar daar heb je totaal geen last van. Mensen bij de receptie zijn niet heel vriendelijk, sommige zelfs chagrijnig. We kregen wel een kamer op de 4e verdieping, waar je vanuit je kamer op een binnenplaats staat, waar we een sigaretje konden roken ;-)
Ook het zwembad bevindt zich hier. De kamer was prima in orde; 2 heerlijke bedden, een prima badkamer, airco/verwarming, tv met veel kanalen, een perfect koffiezetapparaat met koffiecups. Het ontbijtbuffet is goed, dineren wel oké.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 maart 2017 via mobiele applicatie

Erg ruime kamer met airco, 2 bedden, bad (en daarin staand, douche). Schoon. Vlakbij de Bart, vanaf SFO voor 9 dollar binnen een half uur daar. Best wel wat zwervers, maar dat geld voor heel Market street en Mission street; heel SF heeft er last van.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 oktober 2016

Modern hotel met een eigen (betalende) garage maar prima gelegen voor het gebruik van het openbaar vervoer. Grote luxueuze kamers met alles wat je nodig hebt voor een leuk verblijf. Vooral uitstekende bedden. Vriendelijk personeel dat altijd behulpzaam is.
In de buurt zijn er inderdaad veel daklozen maar wij hebben er absoluut geen last van gehad. Ons verblijf was er fijn.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Goed en modern hotel met afgesloten parkeergarage onder hotel. Kamer was goed en ruim. Prima bedden.
Helaas is onze (huur)auto in de afgesloten parkeergarage opengebroken en zaken weggehaald. De hotelmanager heeft ons uitstekend geholpen met het digitaal invullen van de aangifte en ook een andere auto geregeld via Alamo.
Echter, de garage geeft je een veilig gevoel, ook omdat je voor twee dagen maar liefs 90 dollar parkeergeld moest betalen!!!
In San Francisco met wat locals gesproken en zij vertelden ons dat het hotel ligt in het epi centrum van zwervers. En dat is juist, het barst er van de zwervers!
Ondanks het feit dat hotel goed is, zou ik hier niet meer terugkomen. Ook het parkeren is helder goedkoper enkel 20 dollar per dag en bewaakt/afgesloten.

Datum van verblijf: september 2016