15 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 28/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27/08/22
Hurb
Gratis annuleren tot 27/08/22
Hyatt.comUS$ 376
Hotels.comUS$ 376
Agoda.comUS$ 476
Beoordeeld op 21 september 2018

Het is een matig hotel, zeker voor het bedrag wat wij ervoor hebben betaald en wat wij mochten verwachten van "The Hyattt"; circa $ 910,- voor drie nachten nb. exclusief ontbijt. En indien je de auto wilt parkeren, komen daar forse parkeerkosten per dag bij (maar de stad is goed te bezoeken zonder auto dus dat was niet nodig). De kamer was sober, donker en past niet bij ons beeld van een hotel van deze naam en faam. De locatie is prima, Union Square, maar - ook al valt dit het hotel niet aan te rekenen - helaas wordt ook die omgeving geteisterd door de vele daklozen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

Had een kamer op de 22 etage, met uitzicht op de San Francisco Bay. (Raam van vloer tot plafond.) Goed bed, prima badkamer en een lekkere grote kast waarin de koffer (een grote) kon worden opgeborgen. Bagage uit het zicht is prettig. Alleen het kluisje zat (te) laag - dat kom je helaas in veel hotels tegen. Vriendelijke medewerkers en een geweldige locatie: heel centraal, pal aan Union Square. Echt een prima hotel, kan het zeker aanraden. Ga er zelf bij een volgend bezoek aan SF graag weer logeren.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 mei 2016 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel op een perfecte locatie. Chinatown is 2 minuten lopen, de cable tram 1 min en Starbucks slechts 30 seconden. De kamer was groot en het bed lag echt heerlijk net als de douche. We werden bij de receptie hartelijk ontvangen en ook de schoonmaak was prima. Het hotel is prijzig maar als je op het juiste moment boekt heb je een prima deal voor zo'n top locatie.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 5 april 2016

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Hotel is erg groot. Het Atrium is enorm. Het ligt mooi aan de rand van het centrum,en van daaruit kun je prima de meeste bezienswaardigheden zijn. Hotelkamer was ook erg goed. Rustig en groot. Hotelprijzen waren wel duur, maar er was ook een grote conferetie in de stad.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken