Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Gore stinkende buurt vol daklozen, zeer lawaaierig 's nachts. Stoffig en oubollig hotel, overal luchtverfrissers om muffe geuren te verdoezelen, trage WiFi, pover ontbijt... Kamer zonder douche en wc. Véél te duur voor wat je krijgt!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

Na de recensies te hebben gelezen van dit hotel waren we niet erg hoopvol. Echter als je weet dat je niet teveel kunt verwachten valt het achteraf gelukkig mee. Goed te bereiken met het OV vanaf het vliegveld. Het hotel ligt verder op een goede locatie, je loopt de Market Street af naar het meer toeristische gedeelte. In de omgeving van het hotel wel veel daklozen op straat (dag en nacht)..verder geen last van gehad maar voelt niet altijd prettig.
Het hotel en de kamer zijn gedateerd. De kamer oogt niet fris en rook erg muffig... maar voor 2 nachten oké.

Kamertip: Neem een kamer met eigen badkamer
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Een oubollig hotel uit de vergane glorie.
Kleine kamertje met oude badkamer.
Ontbijten was eventueel mogelijk en kon uit een door met donuts met oude koffie en thee. Lag wel leuk in de stad dichtbij het stadhuis en op loopbare afstand van het oude beroemde tramstation. We hebben gelegen op zeer oude matrassen waar sochtends de bedwantsen uit kropen. Dit gemeld en aan het eind van de dag schoon beddengoed en een gespoten kamer met ??????. Al met al een ervaring die we ook hebben gehad.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 16 maart 2015

Ik verbleef hier enkele nachten tijdens een bezoek aan San Francisco. Vanaf het vliegveld uitstekend te bereiken met de trein die vlakbij stopt. Het is vanuit het hotel maar een klein stukje lopen naar Union Square waar onder andere de beroemde Cable Car vertrekt. Het hotel ziet er erg oud uit maar is daardoor wel sfeervol. Ik had een kamer met uitzicht op een vieze steeg maar daardoor was ie wel lekker stil. De badkamer mag wel eens vernieuwd worden, die is echt niet meer van Dee tijd. Vriendelijk personeel bij de receptie die 24/7 open is. Ontbijt stelt weinig voor met enkel donuts en koffie.

Datum van verblijf: maart 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2012

In onze eerste kamer hadden we bedbuggs. Dit de volgende dag gemeld. We kregen wel direct een andere kamer.

Locatie is wel perfect t.o bushalte alleen wel veel zwervers

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com