137 US$
Expedia.com124 US$
FindHotel
getaroom.com157 US$
Beoordeeld op 9 juli 2019

Wij zochten een hotel midden in San Francisco die ook nog betaalbaar zou zijn.
Dat was lastig zoeken maar kwamen uiteindelijk uit bij Hotel Fusion.
Het hotel is zeer gunstig gelegen midden in San Francisco. Alles is in de buurt en de tram stopt ook vlakbij het hotel waardoor je makkelijk naar bijvoorbeeld Fisherman's Wharf kunt gaan.

Het hotel ziet er netjes uit en geeft een veilig gevoel, De toegangsdeuren zijn savonds/snachts gesloten en de lift kun je alleen in met je kaart van je hotelkamer.
De kamer was netjes en badkamer zag er ook goed uit. Wel viel de grootte van de kamer erg tegen! De kamer was echt te krap voor 2 personen we konden niet eens onze koffers kwijt. We konden een vervangende kamer krijgen maar dit kon pas na 1 nacht en bij een verblijf van 2 nachten ga je niet voor 1 nacht naar een andere kamer.

Ondanks dat hebben we een goed verblijf gehad, De ligging is perfect daardoor kan ik dit hotel zeker aanraden ook de prijs was goed.

Datum van verblijf: juni 2019
Ronnie N, Manager van Hotel Fusion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Hello MikeeTraveling,
Thank you very much for staying with us at Hotel Fusion and thank you for the great feedback. I am glad you enjoyed your stay with us and took advantage of our great location here in San Francisco. We will be sure to share this with our entire team. Have an amazing day! Cheers.

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed no-nonsense hotel met een moderne twist.

Gelegen op 4 blokken van het Moscone Centre en 3 blokken van Union square. Ook vlakbij de terminus van de cable car bij Powell station.

Vriendelijk personeel en goede bar.

Veel restaurantjes in de buurt.

Mijn kamer was aan de achterzijde, uitzicht niet zo mooi, maar wel rustig.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Ronnie N, Manager van Hotel Fusion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Hello Jan V.
Thank you very much for the great review and feedback on your stay with us at Hotel Fusion. We are glad that our hotel worked our great as far as location for your meetings. I will be sure to share this with our team. Have a great day!

Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal bij union square. De F-line en cable car stoppen beiden op de hoek en dat maakt het een zeer goed hotel. De kamers en voornamelijk bedden waren wat minder (erg smal). Maar de ligging en de betaalbaarheid van dit hotel maakt het zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: oktober 2017
ManagerDM, Manager van Hotel Fusion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Dear Sophie v,

Thank you for your great review! We are pleased to know you had a great stay with us and found us to be centrally located downtown San Francisco and public transportation convenient. We look forward to your next stay with us.

Warm regards,

Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Leuk en betaalbaar hotel, vlakbij bij alles. We een goed bed, fijne douche elke dag schonen handdoeken. Je ontbijten in het hotel, dit hebben wij niet gedaan. Ze hebben een bar en een lounge club. Alles zag er vrij nieuw uit. Kan het iedereen aanraden.

Datum van verblijf: september 2017
ManagerDM, Manager van Hotel Fusion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Dear Gabriele W,

Wow, we are beaming after reading your review! We hope to welcome you back to Hotel Fusion again in the future.

Warm regards,

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

In september verbleven we in hotel Fusion. Prijs-kwaliteit was oké. Net en welkom ontvangst, receptie staat 24 uur tot je beschikking. Kamer was wat gedateerd en aan de kleine kant, zeker voor Amerikaanse begrippen. Kamer beschikt over airconditioning en is zeker niet geluidloos. Een paar oordoppen zijn wenselijk als je gevoelig bent voor geluid. Badkamer met bad, weliswaar erg ondiep maar schoon. Ligging is prima. Midden in het centrum met voldoende winkels en restaurants op loopafstand. Helaas in de tijd dat wij er waren erg veel daklozen op straat. Wees alert op welke buurt je bezoekt, want niet alles is geschikt voor toeristen. Verder geen gebruik gemaakt van de hotel faciliteiten zoals het Hawaïaans restaurant of de sportruimte.

Datum van verblijf: september 2017
ManagerDM, Manager van Hotel Fusion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Dear Tamara D,

Thank you for your great review. We are pleased to know you had a good stay with us. We appreciate your comments as they help us improve for our future guests. Unfortunately, there are homeless people in San Francisco but we assure you that our area is very safe.
We look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,