Beoordeeld op 25 september 2016

Hotel zit dan wel hartje San Fran, Market Street, toplocatie, maar dat wil niet zeggen dat ik 500 dollar moet betalen voor een kamertje van 6x5 m2, waar ik moet douchen in het bad, geen minibar (wel koelkast) en een minimaal werkende airco. Het is zeker een mooi hotel, zeker de GC lounge (voor ontbijt), maar om dan 35 dollar voor een beetje american breakfast te betalen. De service is prima, helemaal ok. Ik ben wel gewend aan de hoge hotelprijzen in San Fran, maar dit vind ik een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
PalaceManager2, Guest Relations Manager van Palace Hotel, a Luxury Collection Hotel, San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Wij waarderen het dat u de tijd neemt om deze waardevolle feedback over uw recente verblijf in het Palace te delen. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we hebben ze gedeeld met onze teams voor het verbeteren van onze gasten ervaring. Wij hopen u opnieuw serveren binnenkort op uw volgende reis naar San Francisco.

We appreciate you taking the time to share this valuable feedback regarding your recent stay at the Palace. Your comments are important to us and we have shared them with our teams for bettering our guest experience. We hope to serve you again soon on your next journey to San Francisco.

Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel. Duur, maar het is het geld wel waard. Makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld met Bart: kunt voor de deur uitstappen (station Montgomery Street). Ook andere bus- en tramstations zijn voor de deur aan de Market Street (o.a. F-line naar Fishermans Wharf en alle pieren). Union Square is nog geen 10 minuten lopen. Ontbijtbuffet is heerlijk met een zeer ruime keuze, maar met US 38 p.p. wel erg duur. Bij een hotel van deze klasse zou je gratis internet mogen verwachten in plaats van US 15 per dag (in de lobby is het overigens gratis). Als je een rustige kamer wilt, vraag dan om een kamer met uitzicht op de binnenplaats i.p.v. aan de straatzijde. Geen mooi uitzicht, maar wel rust.

Datum van verblijf: augustus 2016
PalaceManager2, Guest Relations Manager van Palace Hotel, a Luxury Collection Hotel, San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Thank you for detailing your recent stay at the Palace and for your kind words regarding our hotel. We are pleased to know you enjoyed our location and access to transportation. We hope to serve you again on your next trip to San Francisco.

Dank u voor detaillering uw recente verblijf in het Paleis en voor uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn blij om te weten dat u genoten van onze locatie en toegang tot vervoer. We hopen om opnieuw serveren u op uw volgende reis naar San Francisco.

Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hier voor zakelijke meeting geweest. Een prachtig maar kolossaal hotel. Service is echt uitstekend. Kamers erg mooi en goed afgewerkt. Op en top Amerikaans maar uitstekend in orde! Dit is een hotel waar ik graag een keer terug wil komen. Ben benieuwd, in januari 2017 mag ik er weer logeren..

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
PalaceManager2, Guest Relations Manager van Palace Hotel, a Luxury Collection Hotel, San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016

We zijn blij te horen dat u had een geweldig verblijf bij ons in het Palace en wij danken u voor uw mooie woorden en de aanbeveling. Op de terugreis naar San Francisco, neem dan vooraf uit te reiken naar ons om uw verblijf, zodat we het best is geschikt voor uw behoeften.

We are pleased to hear you had a great stay with us at the Palace and we thank you for your nice words and recommendation. On your return trip to San Francisco, please reach out to us prior to your stay so we can best accommodate your needs.

Beoordeeld op 4 augustus 2016

In het centrum van San Fransico prima gelegen een histroisch gebouw .
Prachtige en ruime junoir suite prima badkamer top !
de bar is gezellig de barman was minder vriendelijk hij weigerde om een Aperol spritz te maken zoals het hoort, te weinig tijd zei hij !! Maar de dienster maakte het allemaal goed en bracht nadien toch een Aperol Spritz aangeboden door het huis, prachtig toch ?
Opgepast voor het ontbijt, dat gaat door in een prachtige zaal maar zit steeds vol, wachtijd 30 to 50 miniuten, dus hebben we steeds in de starbucks achter de hoek gegeten. Het zwembad is prachtig om te zien maar met een water diepte van 1.25 meter is het meer een grote badkuip dan een zwembad.

Kamertip: vraag een kamer aan de zonne kant San francisco is al zo donker over dag wij hadden kamer 614 prima !
Datum van verblijf: juli 2016
PalaceManager2, Guest Relations Manager van Palace Hotel, a Luxury Collection Hotel, San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

We stellen uw feedback over uw recente verblijf in het Paleis. Echter, gelieve ons te verontschuldigen voor onder-leveren in sommige gebieden. Het restaurant Garden Court is zeer populair voor het ontbijt en we raden reserveringen voorafgaand aan het dineren. Wij hopen u weer te zien op uw volgende bezoek aan San Francisco.

We appreciate your feedback regarding your recent stay at the Palace. However, please accept our apologies for under-delivering in some areas. The Garden Court restaurant is very popular for breakfast and we recommend reservations prior to dining. We hope to see you again on your next visit to San Francisco.

Beoordeeld op 28 mei 2016 via mobiele applicatie

We hadden een prima kamer op de 7 de verdieping. Aan de kant van market street. Het was heel erg vervelend dat het raam niet open kon. De bedden waren heerlijk. De toilet was heel erg bijzonder. Met verwarming in de bril en een heel douche systeem erin. De conciërges zijn heel erg vriendelijk en geven zeer goede tips. De sport ruimte is perfect. Het zwembad is prima. Nadeel is dat je er met je schoenen naar binnen mag . Dat is niet echt hygiënisch vind ik. Ontbijt is echt geweldig. Verbeterpunt is wel dat de jus d'orange niet vers is. Douche is niet top. Geen super straal en lastig te stellen met de temperatuur. Goede badjassen , handdoeken en slippers. Ligging is super. Bar is iedere dag goed bezocht. Al met al een super de luxe hotel met goede service en goede kamers . Goede tijden voor ontbijt, sporten Rn zwemmen .

Datum van verblijf: mei 2016
PalaceManager2, Guest Relations Manager van Palace Hotel, a Luxury Collection Hotel, San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Geachte Gast,

Dank u voor uw het delen van deze informatie over uw recente verblijf in het Paleis. We zijn blij te horen dat u genoten van de locatie, voorzieningen en zwembad faciliteit. Wij hopen u binnenkort opnieuw serveren!

Dear Valued Guest,

Thank you for your sharing these details about your recent stay at the Palace. We are pleased to hear that you enjoyed the location, amenities, and pool facility. We hope to serve you again soon!

Andrew
Hotel Manager