Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com229 US$
Priceline229 US$
Official Hotel229 US$
eDreams229 US$
Hotels.com229 US$
Travelocity229 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuke moderne kamers met supervriendelijk personeel. Bij aankomst wordt uitgelegd aan de hand van de kaart waar je moet wezen (en waar niet) bus en tram stoppen zowat voor de deur gezellige restaurantjes in de buurt. Er zijn veel zwervers in SAN Francisco maar pand heeft camera en hekken kunnen worden afgesloten. Het ligt wel aan een drukke straat maar de oordoppen liggen al klaar. Maar na een dag SAN Francisco val je als een blok in slaap en dat ging prima zonder oordoppen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier slechts voor 1 nacht tijdens ons verblijf in San Francisco. De kamer was nogal gehorig en naast de wijk Castro niet veel anders te zien. Leuke ervaring en pluspunt met de gratis parking.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 september 2016

Ideaal als je met de auto bent; parkeerplaats volgens first come first served (maar er zijn best wel genoeg plaatsen)
al bij al rustig in een bruisende buurt
Behulpzame staff
Ontbijt kan in de buurt worden genomen

Kamertip: Aan de achterkant zou rustiger zijn, maar ook langs voor hadden wij geen klagen; zaten wel op derde verdiep
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016

Servicegerichtheid vond ik slecht, niet oplossingsgericht en op uitzondering van een persoon niet vriendelijk.
Hotelkamer prima, fris en verzorgd en van nodige gemakken voorzien.
Ligging is uitstekend, makkelijk bereikbaar met OV.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 16 juni 2016

Eenvoudig, redelijk grote kamer met alles wat je nodig hebt, te ver van het mooie centrum. Een echt motel met 2 verdiepen. Positief: parkeren vlak voor de kamer. Geen drank of voeding te verkrijgen...

Kamertip: Een echt motel, geen lift, best gelijkvloers vragen
Datum van verblijf: mei 2016