Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, goed in het centrum gelegen. Met voldoende parkeergarages op loopafstand. Goed ontvangen bij de receptie. De kamer was iets aan de kleine kant maar het was er netjes en schoon. Koffiezetapparaat op de kamer en beneden in de lobby. Elke dag 2 flesjes water. Kortom prima hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima kwaliteit hotel voor een redelijke prijs (mede gezien de centrale ligging, ook op loopafstand van metro en bushaltes). Het hotel is netjes, schoon, modern en het personeel was erg vriendelijk. Gratis bagagebewaring na uitchecken (als je bijv. 's avonds pas SF verlaat). Leuke, stijlvolle bar. En de daklozen in de buurt? Ze kunnen intimiderend overkomen, maar ik heb er geen last van gehad. Zou dit hotel bij een volgend bezoek aan SF zeker weer overwegen!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het is een vrij nieuw hotel, het ziet er mooi en netjes uit erg schoon. Op de kamer zit een kluisje en een koffieapparaat, elke dag krijg je 2 flesjes water op de kamer.
Als je een kamer boekt vraag dan om kingsize bedden wij hebben nu hele korte en smalle bedden.
Bij de receptie staat ook een koffieapparaat en water.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Er is geen gelegenheid om te ontbijten, lunchen en dineren.
Het hotel is centraal gelegen vlakbij het centrum.
In de omgeving zijn erg veel zwervers, trouwens in heel het centrum, ze zijn ons niet tot last geweest.
Tegen de ochtend hoor je ze wel schreeuwen.
Ondanks dat is het hotel zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Hotel Epik is een heel mooi hotel. We kregen een mooie kamer aan de straatkant voor onze eerste nacht. Kamers zijn niet groot, wel mooi ingericht, helaas maar 1 stoel in de kamer. Er is gratis koffie en een prima bed. De eerste nacht best veel last gehad van herrie buiten en gevraagd om een andere kamer. Hierop werd gelijk actie ondernomen en we kregen een andere kamer, geen mooi uitzicht, maar heerlijk rustig en dat was belangrijk voor ons. Het receptie personeel was echt heel behulpzaam, het beste personeel van onze hele reis! Zelfs zonder te vragen boden ze advies en hulp aan. Het ligt inderdaad op een plek waar je snel zwervers ziet en wiet ruikt, maar hier hebben we geen last van gehad. Neem gewoon de bus en stap vlakbij het hotel uit. Ze hebben een suttle service als je naar het vliegveld wilt, dit lukte niet om ons op te halen naar hotel Epik toe. Neem dan een taxi of regel zelf een suttle bus op the airport. Hotel Epik bedankt voor alle goede service!!!

Kamertip: Neem een kamer die niet aan de straatkant ligt als je niet tegen wat herrie kunt
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in hotel Epik. San Francisco is een prachtige sfeervolle stad en epik ligt op een goede locatie. Kamers zijn klein en onze had geen raam met uitzicht. Wel bijzonder netjes en schoon. Valet parking kost nog 40 dollar extra maar wel prettig. Zwervers geen last van gehad. Overall goed hotel en SF is nou eenmaal prijzig.

Datum van verblijf: oktober 2017