Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

De omgeving is prachtig met winkels, restaurant, mall etc. op loopafstand van het complex. Het complex ziet er verzorgd uit echter niet alle personeelsleden bij de balie zijn vriendelijk. De gehuurde accomodatie bestond uit een keuken met alles erop en eraan, een slaapkamer met een tweepersoonsbed, een badkamer
(zonder bad) en een woon/zitgedeelte waarvan de zitbank omgebouwd kon worden tot een bed. Onze groep bestond uit 3 volwassenen waar de zit/slaapbank gebruikt werd door 1 persoon. Uitgeklapte zit/slaapbank voor de TV geen zit mogelijk voor de anderen dus niet handig
Het huisje vonden wij heel donker omdat er rondom hoge palmbomen groeien. Overdag waren wij als gevolg hiervan genoodzaakt de lichten aan te doen. In het huisje hebben wij insecten (mieren en kakkerlakken) aangetroffen. Voor parkeren ($ 17,50 per dag) en eind schoonmaakkosten ($175) moet er worden betaald. Voor 5 nachten waren wij een behoorlijk bedrag kwijt aan deze bijkomende kosten. Overigens zijn er voldoende parkeerplaatsen en leek ons een symbolisch bedrag van $ 5,00 per dag meer dan billijk.
Samengevat: prijs kwaliteit niet correct.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

supermooie accomodatie, mooie kamers, ieder een eigen slaapkamer met badkamer. en dichtbij het centrum met winkeltjes en restaurants. vlakbij de ha
ven waar je te voet naartoe kunt. tevens 2 zwembaden met mooie ligbedjes waar je lekker kunt relaxen. zeker de moeite waard!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 4 september 2014

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Complete keuken, wasmachine en droger, veel ruimte, bijzonder mooie badkamer. Verder op loopafstand van veel winkels en restaurant maar net even buiten de drukte. Er zijn 2 mooie zwembaden bij, en alles is erg schoon. Je kunt bij het zwembad ook barbecueen, maar de BBQ's waren niet zo schoon, gebruik dus grilschalen. Voldoende parkeergelegenheid bij het complex. Wifi is er niet in de kamers, wel bij de receptie en bij het zwembad, maar connectie is niet zo stabiel.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 6 augustus 2014

Van buitenaf gezien ziet het er niet erg aanlokkelijk uit, ook is het jammer dan je vanuit de kamers geen enkel uitzicht hebt, ook niet bij de studio's met garden-view, dit komt omdat de vegetatie te dicht op de ramen geplaatst staat. De twee zwembaden zijn goed verzorgd; en er is voldoende schaduw bij zwembad. Volgens de beschrijving zou er wifi zijn bij de pools, deze is echter zeer slecht, je hebt alleen enige mate wifi in de lobby van het hotel. Groot voordeel is dat het zeer ideaal gelegen is t.o.v. het centrum en de boulevard van Lahaina. Ook op de kamers is er geen wifi.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 8 november 2012

Mooi resort midden in het centrum Lahaina. Wij hadden een basic kamer, met een grote keuken, airconditioning en een ventilator. Alles was zeer schoon. Het terrein is goed onderhouden, twee mooie zwembaden liggen er op het terrein. Een perfect verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2012