Beoordeeld op 2 juni 2015 via mobiele applicatie

supermooie accomodatie, mooie kamers, ieder een eigen slaapkamer met badkamer. en dichtbij het centrum met winkeltjes en restaurants. vlakbij de ha
ven waar je te voet naartoe kunt. tevens 2 zwembaden met mooie ligbedjes waar je lekker kunt relaxen. zeker de moeite waard!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 4 september 2014

Erg mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Complete keuken, wasmachine en droger, veel ruimte, bijzonder mooie badkamer. Verder op loopafstand van veel winkels en restaurant maar net even buiten de drukte. Er zijn 2 mooie zwembaden bij, en alles is erg schoon. Je kunt bij het zwembad ook barbecueen, maar de BBQ's waren niet zo schoon, gebruik dus grilschalen. Voldoende parkeergelegenheid bij het complex. Wifi is er niet in de kamers, wel bij de receptie en bij het zwembad, maar connectie is niet zo stabiel.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 6 augustus 2014

Van buitenaf gezien ziet het er niet erg aanlokkelijk uit, ook is het jammer dan je vanuit de kamers geen enkel uitzicht hebt, ook niet bij de studio's met garden-view, dit komt omdat de vegetatie te dicht op de ramen geplaatst staat. De twee zwembaden zijn goed verzorgd; en er is voldoende schaduw bij zwembad. Volgens de beschrijving zou er wifi zijn bij de pools, deze is echter zeer slecht, je hebt alleen enige mate wifi in de lobby van het hotel. Groot voordeel is dat het zeer ideaal gelegen is t.o.v. het centrum en de boulevard van Lahaina. Ook op de kamers is er geen wifi.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 8 november 2012

Mooi resort midden in het centrum Lahaina. Wij hadden een basic kamer, met een grote keuken, airconditioning en een ventilator. Alles was zeer schoon. Het terrein is goed onderhouden, twee mooie zwembaden liggen er op het terrein. Een perfect verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 29 augustus 2012

Op het eiland Maui verbleven we in dit hotel. De ligging is centraal en het oude centrum van Lahaina is op loopafstand. De kamers zien er goed verzorgd uit. Onze kamer beschikte over een wasmachine/droger, tv, uitgebreide keuken en airconditioning (die overigens wel luidruchtig was om in slaap te komen).

Iets wat we min of meer wisten (we hadden tripadvisor al geraadpleegd) maar toch niet echt konden bevatten was het feit dat er voor een parkeerplaats op het terrein vh hotel een bedrag van USD 15,- betaald moest worden per nacht. Wij waren er 6 dagen, dus je betaald dan al USD 90,- voor alleen je auto. Dit vonden we toch wel aan de hoge kant. Een symbolisch bedrag dat ligt tussen USD 3 - USD 5 kan ik nog rechtvaardigen maar dit is wel erg overdreven temeer omdat het parkeerterrein praktisch leeg was. Zo ga je, naar mijn mening, niet met je ' gasten' om.

Het terrein is goed onderhouden en het ziet er netjes en verzorgd uit. De zwembaden zijn zoetwaterzwembaden en bevatten veel chloor. 's Avonds brandden mijn ogen nog van het chloor en je huid wordt er erg droog van. Al met al een verblijf waar we toch een dubbel gevoel aan overhouden.

Datum van verblijf: augustus 2012