3 personen zijn dit hotel aan het boeken
Hyatt.com464 US$
travelup.com554 US$
Priceline464 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Mooi goed hotel wel ver van de luchthaven . Valetparking. Ontvangst top bloemenkrans, waterflessen, pralines ontvangen bij aankomst. Mooie kamer. Restaurants zijn goed. Winkels in het hotel zelf. Mooie zwembaden. Een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 april 2016

Het hotel bestaat uit 3 grote torens. Het heeft een mooie grote tuin en een prachtig uitzicht op de oceaan. Helaas weinig strand. Grote zwembaden die druk worden bezocht. Helaas te weinig stoelen en parasols. Wij zijn uitgeweken naar een ander hotel om een beetje rustig op een ligbedje te kunnen genieten van de zon. Drukte kenmerkte ook het ontbijt(buffet) in het Swan Court. We hadden een redelijk grote kamer met patio en zicht op de oceaan. Prima kingbed. Badkamer met douche in het bad. Alles was brandschoon. Er is parkeergelegenheid (zowel valet als zelf parkeren). In het hotel gaat veel aandacht uit naar de verkoop van appartementen. Het restaurant Umalu is prettig voor een lunch. Onze favoriet is Japengo: wat hebben we daar een aantal keren heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Groot hotel met mooie afwerking. Kamers gaven in eerste instantie wat problemen aangezien vrijwel
iedereen (groep van 12) uit elkaar op de onderste verdiepingen naast de lift werd gezet. Na enig aandringen konden de kamers wel geruild worden naar betere. Alle kamers zagen er verder goed uit en waren mooi ruim. Diverse zwembaden aanwezig waarvan wij het hoofdzwembad wat te druk vonden (dringen voor een plaatsje wat met 12 mensen niet bij elkaar lukte) maar het zwembad voor de timeshare appartementen bood altijd genoeg ruimte en mocht ook gebruikt worden. Strand is op de locatie bijna weggespoeld dus daar kan je (bijna) niet op liggen. Rif voor de deur wel mooi met kleurrijke vissen.
Als je vooraf maar beseft dat je hier echt in toeristengebied zit dan is dit hotel zeker een aanrader

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 16 december 2015

Tja, een rij hotels achter elkaar, geen strand (of bijna geen) voor het hotel, maar wel prima en mooi zwembad. Als je op Maui bent is dit een prima plek om te verblijven maar je zit wel in het toeristen gebied, aldus duur..In de USA zijn mensen gewend om zo vakantie te vieren, wellicht voor mensen uit de EU iets te veel, dus wellicht is een kleiner hotel ( bv vlak bij de route Hana) leuker om meer mee te maken van het echte Maui. Let even op de hotel kamers, niet achteraf maar beetje uitzicht is wel mooi.

Kamertip: Hotel zet je snel achteraf daar wil je niet zitten als je de halve wereld over bent gereisd, kan het hotel ook wel meer rekening mee houden
Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 31 augustus 2012

We hebben even getwijfeld tussen het Hyatt en een wat goedkoper hotel op Maui maar we hebben geen moment spijt gehad dat we uiteindelijk iets meer uitgegeven hebben. Alles klopt aan dit hotel; de tropische tuin compleet met pinguins, de sfeervolle bars en restaurants (zowel in als buiten het water), de schitterende kamers, de service, het heerlijke zwembad met verschillende whirlpools en niet te vergeten de ligging aan de mooiste stranden van Maui. 's Avonds volstaat het om via de tropische tuin de boulevard op te lopen waarna je ruime keuze hebt aan allerlei restaurants met uitzicht op de oceaan. Dit hotel was voor mij echt de kroon op de mooiste vakantie van mijn leven.

Datum van verblijf: januari 2012