Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor di 26 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk ontvangen door het personeel. Goede uitleg gehad over de verschillende activiteiten .

Helaas kwamen we erachter dat er in bed (tussen hoofdboord en Matras) een damesslip lag. Heel erg goor! We hebben dit 's ochtends aangegeven bij de receptie, maar kwamen er helaas achter dat er 's avonds nog geen actie was ondernomen. Erg jammer. Op dag 4 geen handdoeken wissel, en geen toiletpapier meer. Dit terwijl er 70 dollar extra betaald moest worden voor: parkeren, dagelijkse handdoeken wissel & vuilnis en bij dag 3 een grote schoonmaak/controle?!

Verder ruime kamers, op de slip na aardig schoon op het oog. Wat gedateerd maar verder prima. Ruime parkeergelegenheid. Prima zwembad. Op loopafstand van het strand en diverse eet&drink gelegenheden.

Datum van verblijf: september 2017
Eric N, Manager van Plantation Hale Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 3 januari 2016

Plantation Hale Suits bestaat uit een aantal gebouwen met twee kamer appartementen. Er is een receptie twee buitenzwembaden en was/drooggelegenheid tegen betaling.
De units zijn eenvoudig en zeer ruim, voorzien van een eigen keuken en alle gebruikelijke faciliteiten met een zeer ruim balkon.
De appartementen zijn privaat bezit en worden verhuurd of door de eigenaars zelf bewoond.
Het ligt dicht bij het vliegveld en is een perfecte uitvalsbasis om het eiland te verkennen.
Er is geen restaurant binnen het complex, maar op een korte afstand is er voldoende gelegenheid voor ontbijt (Eggbert's) of diner. Wij aten in het Marriot hotel bij de pool, elke avond live muziek. Maar ook in het meer formele restaurant. Beiden zeker een aanrader voor het eten en erg goede Mai Tai cocktails. Ook het hotel tegenover de Plantation Hale Suits is qua eten aan te raden. Reserveren is hier wel nodig, anders lange wachttijden.
Ook zijn er meerdere supermarkten in de buurt, als je zelf in de keuken aan de slag wilt. Tip: Vraag een kortingskaart aan in de supermarkt, scheelt veel geld.
Al met al een prima beleving in Kapaa.

Datum van verblijf: oktober 2015
Deo H, Manager van Plantation Hale Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2016

Aloha,

Thank you for the great review. Our location is truly a benefit as well as the discount card to Foodland that Guest Services provides to all guests. With the completion of the renovations to the nearby Coconut Marketplace set for sometime this year, it will provide even more opportunity for our guests to shop, eat and play.

We are glad that you enjoyed your stay with us. Should you be travelling to Kauai again in the future, we hope that you look to Plantation Hale for your lodging needs.

Mahalo nui loa!

P (808) 822-4941 | FX (808) 822-5599
plantation-hale.com

OLS Hotels & Resorts.

Beoordeeld op 24 december 2015 via mobiele applicatie

Je hebt in deze plantation, welke bestaan uit meerdere units een twee kamer appartement. Deze bestaat uit een grote badkamer, keuken, slaapkamer en eet/woon gedeelte. Je kunt vanuit de slaapkamer via het balkon naar de woonkamer lopen. Je hebt qua inventaris alles (zelfs een oven) om een heerlijke vakantie te vieren.

In de ochtend een heerlijk wandeling naar het strand maken (5 minuten lopen), maakt het plaatje compleet.

Het enige wat wij miste was een wasrekje. Dit doordat je geen kleding over de balkon rails mag hangen.

Wij zouden weer hiervoor kiezen als we op kauai zijn.

Datum van verblijf: december 2015

Aloha,

Thank you for the wonderful review. I will be sure to share your kind words with the staff. We are glad that you enjoyed your stay with us and should you find yourself travelling to our little island paradise, please feel free to contact us with your lodging needs.

Mahalo nui loa!

P (808) 822-4941 | FX (808) 822-5599
plantation-hale.com

OLS Hotels & Resorts.

Beoordeeld op 25 augustus 2014

Hebben hier 5 nachten in een appartement gezeten, welke zeker ruim genoeg was voor 2 personen! waren eerder bang zaken kwijt te raken vanwege de vele kasten e.d.

De hulp van de concierge om je reis te plannen en je van informatie te voorzien is uitmuntend, zeker langsgaan aan het begin van je trip!

Vloer en keuken leken niet echt schoon te zijn, badkamer was dat zeker niet (vlekken, zeep van vorige gasten, etc).

Met iets meer schoonmaak aandacht zou dit echt perfect geweest zijn!

Datum van verblijf: augustus 2014
Eric N, General Manager van Plantation Hale Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2014

I must say I was disappointed we let you down with our Housekeeping Services. I sincerely apologize as we do our best to ensure that our guests are satisfied and we strive to meet and exceed their expectations. We care very much about our guests and their comfort.

Thank you for posting your comments and rating for Plantation Hale Suites.

Mahalo,

Beoordeeld op 13 juni 2014

Het pareltje van dit verblijf is zeker en vast de conciërge Holly. Breng haar zeker een bezoek alvorens je trip te plannen!
De kamer is zeer groot. Er is een aparte slaapkamer met twee dubbele bedden en tv, een ruime badkamer met afzonderlijk toilet en een zeer groot salon met eetkamer en keuken. Bij de receptie kan je gratis films huren, wat zeer aangenaam is in dit complex. De keuken is wat verouderd, maar is volledig uitgerust en voldoet aan alle verwachtingen. Per blok van 16 kamers zijn er 2 wasmachines en 2 drogers voorzien, afgesloten voor al het andere publiek. Voldoende ruime parkeermogelijkheden vlakbij kamer.
Lekker en goedkoop lunchen kan je bij de poolbar van het overliggende hotel. Voor het diner is Verde, een kleinschalig en hip Mexicaans restaurant een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Eric N, General Manager van Plantation Hale Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Thank you for posting your review and giving us a 4 star rating. Look forward to seeing you the next time you are on the island.

Mahalo,