Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 407
Expedia.com
€ 408
Word beloond met One Key
Vio.com
€ 353
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.748)
Beoordelingen filteren
1.748 resultaten
Waardering van reizigers
556
524
300
192
176
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
556
524
300
192
176
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.748 beoordelingen
Beoordeeld op 20 juli 2017

Geweldig hotel met fantastisch uitzicht! Je moet wel de gerenoveerde kamers hebben. Heerlijke bedden en je kan zelf koffie zetten elke dag op je kamer. Wij hebben 1 keer van ontbijt gebruik gemaakt, dat vonden we ok. Weinig keuzes qua vers fruit en gezonde ontbijt opties. Maar die zijn zo wie zo moeilijk te vinden op big island. De tuin is prachtig, heerlijk om daar naar de zee te luisteren, de vogels en de zon onder te zien gaan met een biertje. Cocktail the hula girl was erg lekker in de bar 😊 parkeren is gratis, soms erg druk maar wij konden altijd onze auto kwijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel die altijd voor je klaar staan. We waren heel blij dat we in hilo verbleven, lekker rustig en minder toeristisch. Met een auto ben je binnen 1,5u in kona.

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank 216marysiab
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Veel geluidsoverlast (van verbouwing) en niet werkende douchedrain. Hierover bij de receptie geklaagd en na veel moeite een andere kamer gekregen. Personeel achter de servicebalie erg onvriendelijk!!!
In nieuwe hotelkamer ook erg gehorig en allerlei beestjes in de kamer. Housekeeping maakt je om 8 uur sochtends al wakker om je kamer schoon te maken. Zeker niet Hilton waardig!!!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank riannah345
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
EdG1539, Manager van Grand Naniloa Hotel Hilo - a DoubleTree by Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018
Google-vertaling

Aloha riannah345,

Thank you for your review. It is unfortunate your experience here was not satisfactory. We are sorry that we fell short of your expectations in the mentioned areas. We try to make each guest experience a great one at our resort as your satisfaction is important to us. We thank you for your loyalty with Hilton and we truly hope your next stay is nothing short of pleasant in every way.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is gerenoveed, zeg maar eerder een beetje opgeknapt. De hoge deel waar we eerst een kamer kregen is zeer slecht. De airco is een ramp. Deze maakt heel veel geluid en de werking is ook jiet goed. Na heel veel klagen kregen we een upgrade, naar het lage deel. Helaas moesten we wel genoegen nemen met 2 kleinere bedden. De airco werkte hier wel. Er zijn zelf 2 monteurs bij geweest. De supervisor deed erg zijn best maar het is gewoon een fout in het ontwerp. De dames bij de receptie zijn waardeloos, ze zeggen dat ze er aan wetken maar je merkt er erb weinig van. Heel slecht. Het aantal liften is voor de grote van het hotel echt te weinig, je staat elke keer lang te wachten. Parkeren is ook rampzalig er is veels te weinig ruimte. Als je toch naar Hilo wil neem dan een ander hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marc V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GrandNaniloaHotel, Guest Relations Manager van Grand Naniloa Hotel Hilo - a DoubleTree by Hilton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2017
Google-vertaling

We apologize for service failure demonstrated by one of our employees and please be assured this is not representative of our friendly staff. We pride ourselves on our true Hawaiian hospitality and we have taken steps to prevent this service failure from reoccurring again in the future. Please contact me directly when you plan your return trip to Hilo so we can Make it Right and ensure 100% satisfaction. Thank you for your feedback and allowing us to take steps to improve.

Mahalo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken