2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 344
TravelocityUS$ 344
PricelineUS$ 352
Beoordeeld op 18 september 2016

Zeer betaalbaar hotel voor het dure Jackson.
Hotel ligt super, gelegen in het centrum van Jackson.
Gratis parkeren voor de deur. Prima Wifi en standaard ontbijt.
Geen koelkast de kamer, kamers zijn groot.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 1 juli 2016

Prima, ruime, kamer. Alles werkt goed, ook de Wi-Fi. Ontbijt stelt helemaal niets voor, vrij weinig te kiezen en fanfasieloos. Geen plakje kaas of ham, zelfs geen scrambled eggs, bacon en sausages. En veel te kleine ontbijt ruimte. De tweede ruimte is heel ongezellig, kijk je tegen de rotzooi van de binnenplaats aan. Verder wel oke, lekker dicht bij downtown, alles te lopen.

Kamertip: allemaal oke
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 21 juni 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel/motel was voor ons een zeer slechte ervaring. Wij denken wel dat we de slechtste kamer hadden die het hotel heeft. We hadden een kamer op de begane grond. De kamer was zeer (!) gehorig. De gasten boven ons en naast ons konden we letterlijk verstaan. Daarnaast ligt het echt aan de straat dus het geluid van het verkeer was ook heel goed te horen. De bedden waren vreselijk, helemaal doorgezakt! We hadden vlekken op de kussens. We hebben geen oog dicht gedaan. Het ontbijt was slecht.
Voordeel is dat het echt een leuk gezellig centrum ligt.
Ik heb een briefje afgegeven met de ervaring. Mijn emailadres ook achtergelaten, maar helaas niks meer gehoord.
Wij denken wel dat de torenkamers en de kamers op de eerste verdieping een stuk beter zijn. Wij hadden de goedkoopste kamer.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Torenkamer met uitzicht op de ski piste. Mooie grote kamer, prima bed, goed geslapen, met koelkast magnetron en koffiezetapparaat. Ontvangst was super!! Zeer behulpzame en vriendelijke front office medewerker. Om de hoek van het hotel is het centrum. Heel gezellig met winkels restaurants en bars. Een aanrader!!!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 31 juli 2012

Dit hotel ligt bijna hartstikke centraal. minder dan 5 min. lopen van het townsquare.
het lijkt een beetje op een motel maar de verzorging was prima.
De kamers zijn ruim genoeg en we hebben er met z'n vieren prima geslapen.
ontbijt was std. continental. Niet super.

Datum van verblijf: juli 2012