6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com301 US$
Hotels.com301 US$
Priceline295 US$
CheapTickets301 US$
Travelocity301 US$
Orbitz.com301 US$
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel Jackson is toeristisch. De Cowboy Village resort zijn een aantal huisjes waar in je kan koken. Een koelkast, magnetron, en vriesertje zorgen voor een mogelijkheid om relatief goedkoop in Jackson te blijven. Voor 4 personen is Het te doen maar met meer dan 4 is het te klein

Datum van verblijf: juli 2018
madisonhaws, Guest Relations Manager van Cowboy Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Ik ben het met je eens dat Jackson nogal toeristisch is. Bedankt voor je verblijf in het Cowboy Village Resort. Ik ben blij om te horen dat onze hut bij je familie past en dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. We hopen dat je terug zult komen. Vergeef alstublieft mijn vertaling.

I agree with you that Jackson is rather touristy. Thank you for staying at the Cowboy Village Resort. I am glad to hear that our cabin fit your family and that you enjoyed your stay with us. We hope you will come again. Please forgive my translation.

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Propere, leuke cabins met kitchenette. Duidelijke uitleg omtrent de beperkte hoeveelheid water. Ligt kort by grand teton. En in een leuk centrum. De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: juni 2018
madisonhaws, Guest Relations Manager van Cowboy Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We waarderen uw bedrijf echt. We hopen je snel weer te zien. Vergeef alstublieft mijn slechte vertaling.

Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Wij waren hier onlangs tijdens onze roadtrip door de usa. Op basis van de goede TripAdvisor reviews geboekt, maar wij vonden de hoge beoordelingen echt geen recht doen. De blokhutten zijn redelijk schoon maar best verouderd. De bedden zijn ronduit slecht. Beide hebben we geen oog dicht gedaan. Jammer. De prijs is ook nog eens best hoog, dus wat dat betreft ook een tegenvaller. Ontvangst en check-in waren verder ok. Helaas het slechtste hotel/cabin van onze roadtrip. Wij zouden het zeker niet weer boeken.

Datum van verblijf: juni 2015
Janice M, Manager van Cowboy Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2015

Nous vous remercions de nous communiquer vos commentaires sur votre séjour à l' Cowboy Village Resort . Nous apprécions vos commentaires car ils nous aident à améliorer . Nous investissons constamment et mettre à jour notre propriété à travers des projets d'amélioration des immobilisations dont le remplacement de matelas et de la literie et la modernisation du tapis, kitchenetttes , salles de bains , des équipements , etc. Je suis désolé d'entendre que nous sommes tombés à court de vos attentes . Merci de rester avec nous .

Beoordeeld op 21 juli 2014

Prima accommodatie, inderdaad zeer rustig zeker als je een blokhutje hebt op het einde van het terrein. Jackson Hole is niet alleen voor centrale bankiers best gezellig! Misschien komen we hier ooit nog wel eens terug?

Datum van verblijf: juli 2014
Janice M, Manager van Cowboy Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2014

We are very happy that your enjoyed your stay with us at the Cowboy Village Resort while you were visiting Jackson Hole and hope that you do, indeed make it back again! Thank you for staying with us.

Beoordeeld op 27 juni 2013

Het hotel bestaat uit losse houten blokhutten met keuken, veranda en tuinstoelen. Daardoor geen burengerucht en iedereen heeft een eigen 'buiten'. Het bed was fantastisch. Cowboy Village ligt op slenterafstand van het centrum met talloze keuze aan restaurants, bars en winkeltjes. Genoten van ons verblijf!

Kamertip: Sommige cabins staan 'gegroepeerd'. Leuk als je met meerderen reist!
Datum van verblijf: juni 2013