“Kreatieve Korona ondernemers”
Beoordeling van Restaurant Pasta & Pesto

Restaurant Pasta & Pesto
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Prinsenbeek
23 maart 2020 beoordeeld

Verplicht gesloten en dan toch zoeken naar omzet is niet eenvoudig. Maar alle beetjes helpen. Men geeft zelf aan, als je nog wat met je BAK munten wilt doen kun je er ook eten voor regelen. Wij doen mee en hebben een heerlijk maaltijd thuis bezorgd gekregen. Keurig verpakt, het was warm genoeg en de Pasta Chianti is zeker een aanrader voor de liefhebbers.

Datum van bezoek: maart 2020

3 maart 2020 beoordeeld

Lang wachten op de kaart, lang wachten tot we drankjes kregen. Tussendoor werd geen drinken aangeboden en er liepen genoeg meisjes rond. Met dorst afgerekend en thuis maar de koffie gedaan.

Datum van bezoek: december 2019
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De 1e Italiaanse tapas restaurant voor ons dan. Leuke tent gezellig ingericht en vriendelijk personeel.
Ongedwongen avondje uit heb je hier. Buiten de normale kaart heb je dus ook een tapaskaart onbeperkt.
Dat was erg lekker leul bedacht.
De desert verrassing vam de chef ook heel leuk bedacht.
Komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: februari 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten
We hebben fijn bij kunnen kletsen
Grote lunchkaart,veel keus
Fijne bediening,gezellige ambiance

Datum van bezoek: februari 2020
21 september 2019 beoordeeld

Pasta is te zacht, saus uit een blik, en te duur voor zo’n large kwaliteit. Het saus is gewoon zoet. Never to be repeated!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant Pasta & Pesto bekeken, bekeken ook

Prinsenbeek, Noord-Brabant
Etten-Leur, Noord-Brabant

Prinsenbeek, Noord-Brabant
Roosendaal, Noord-Brabant

In Restaurant Pasta & Pesto geweest? Deel je ervaringen!