Beoordeeld op 13 juli 2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (Stepan!).
In een rustige straat.
Prima ontbijt en prima kamer voor deze prijsklasse.
Op loopafstand tot het station waardoor Londen centrum snel bereikbaar is.
Leuk winkelcentrum in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2019
hotelilford, Manager van Best Western London Ilford Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me.
Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
Sincerely,

Sasha Bukina
Manager
Best Western London Ilford Hotel

Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel zou ik niemand aanbevelen onze kamer was op de zolder.donker 1 klein raampje . ontbijt de eerste dag in ontvangsthal ??? En tweede dag in een andere ruimte (dat is beter ) de dame aan ontbijt was niet erg vriendelijk .je kon zelf koffie of thee pakken en cornflakes ,de rest moest je bestellen .dus ontbijt was voor ons slecht .het ligt aan een drukke straat de buurt is multicolor ik zou er s'avonds niet willen lopen als je naar London centrum wil zal je de bus of trein moeten nemen .voor ons een teleurstelling dus niet meer .

Datum van verblijf: februari 2019
hotelilford, Manager van Best Western London Ilford Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Dear guest,

Thank you for your feedback regarding your recent experience.

We are sorry to learn of your disappointment following your recent stay with us.

We hope to ensure all of our guests have a comfortable stay, and we are sorry that we did not achieve this on this occasion. I am taking the opportunity to let you know that our front desk is open and available 24 hrs and any issues would have been corrected immediately if brought to our attention.

I do hope you will consider us again in the future.

All customer feedback is valuable to us, so thank you again for your comments.

Kind regards,

Mirela Darabanu

Best Western Ilford Hotel

Beoordeeld op 31 december 2016

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
hotelilford, Manager van Best Western London Ilford Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beoordeeld op 19 augustus 2016

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht gebruik gemaakt van de executieve suite. Dit is een losstaande kamer achter het hotel aan een binnenplein. 2 2pers bedden en een picknicktafel voor de deur. Schone kamer met alles wat je nodig hebt voor een trip naar Londen.
5 min van het station en 10 min daarna sta je op het station van Stratford en 5 min later sta je op Liverpoolstation. Vanuit daar kun je heel Londen door. Ideaal!

Datum van verblijf: augustus 2016