Beoordeeld op 27 januari 2020

Fijn hotel. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Inchecken verliep vlot en konden al vroeg de kamer in. Kamer netjes en ruim. Ontbijt was goed verzorgd. Dichtbij centrum. Bushalte op loopafstand. Prima te bereiken.

Beoordeeld op 18 januari 2020

Het hotel heeft duidelijk nog wat opstart problemen, maar de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Blijkbaar moet een beoordeling minstens twee honderd tekens lang zijn. Dat is een stukje typewerk...

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 januari 2020

we waren er een nachtje in het weekend. Het hotel heeft dan een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Prima ontbijt. Het verse omeletje werd aan tafel geserveerd. Mooie ruime kamer. Gratis parkeren.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Elisa v, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Geachte Twan S,

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons, naar aanleiding van uw recente verblijf achter te laten op Tripadvisor. Het is voor ons zeer waardevol om uw ervaringen te ontvangen.

Wij zijn erg blij om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw laatste verblijf bij ons in het hotel. Wij streven er altijd naar om de beste service te bieden aan onze gasten en ik ben blij om te lezen dat dat ons gelukt is.

Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel, gelieve mij voor een eventueel volgend bezoek vooraf te contacteren, zodoende kan ik er persoonlijk voor zorgen dat u een plezierig en aangenaam verblijf zult hebben.

Mocht ik u in de tussentijd ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag van u.

Beoordeeld op 6 januari 2020

In alle facetten is Hilton Garden Inn een prima hotel.
Zowel de ligging is prima, de kamers zijn super netjes met alles erop en eraan, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
In een woord geweldig!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Elisa v, Front Office Manager van Hilton Garden Inn Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Geachte Mario202001,

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor de tijd die u heeft genomen om u ervaring met ons, naar aanleiding van uw recente verblijf achter te laten op Tripadvisor. Het is voor ons zeer waardevol om uw ervaringen te ontvangen.

Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u genoten heeft tijdens uw verblijf met ons in het hotel.

Beoordeeld op 31 december 2019

Netjes ontvangen en prima overnachting gehad met goed ontbijt. Nette kamers, aardige medewerkers en centraal gelegen. Goede parkeerfaciliteiten. Ook bij vertrek keurig geholpen, snel en met een vriendelijk woord.

Datum van verblijf: december 2019