“voor een vlugge hap?”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

mis de sfeer!,afgeraffeld door de bediening, is niet mijn eet gelegenheid,'sorry ! Zij hebben betere tijden gekend!

Datum van bezoek: maart 2020

4 januari 2020 beoordeeld

Het is goed eten en drinken bij In den Boekenkast in Capelle aan den IJssel, ook op het mooi gelegen terras aan het Stadsplein. Vriendelijke bediening en billijke prijzen.

Datum van bezoek: september 2019
22 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groter gezelschap gegeten bij den Boekenkast. Wat opviel was dat het druk was en dat de akoestiek dientengevolge minder goed was. Moeilijk om met elkaar een gesprek te voeren.

Bediening vriendelijk en eten kwam vlot door. Wat tegenviel was dat het stoofpotje vet vlees bevatte. Minder smakelijk. Nagerecht cheesecake genomen. Voor het lekker waren de porties te groot.

Centraal gelegen bij een winkelcentrum en gratis parkeren.

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras, lekkere koffie. Saté is om te smullen. Personeel is wisselend qua vriendelijkheid, dame was erg arrogant die ons hielp. Locatie aan een plein, metro stopt voor de deur, parkeerplaats om de hoek. Er worden leuke muzikale avonden georganiseerd, het is dan wel verschrikkelijk druk.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 november 2019 beoordeeld

Leuke locatie, goede ambiance. We hadden een ronde tafel. Vind ik superleuk, want dan heb je meer contact met elkaar.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die In den Boekenkast bekeken, bekeken ook

Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland

In In den Boekenkast geweest? Deel je ervaringen!